Tabung nuffnang sayer :

Wednesday 10 September 2014

Wedding preparation ~ yeay !! Lofalens dah sampai untuk hari nikah & Bersanding nanti


Hye.. hye uollsss.. Lama betul tak update entri. Haha sekarang ni banyak benda nak pikiaq, nak buat, nak selesaikan. Fikiran pun entah ke mana skang ni. Mood bekerja dah melayang-layang macam layang-layang. Rasanya ramai yang dah lalui perasaan di mana lagi beberapa hari shj lagi korang nak berkahwin, tapi badan masih di pejabat???? Ok.. macam aku yang sedang mengalami sekarang ni, jadinye mood pun dah down. Adoi cuak pun ado. Okey sekarang ni aku ngah settle kan beberapa benda untuk hari perkahwinan nanti. Antaranya sekarang ni aku ngah siapkan props untuk photobooth aku. Nanti dah siap aku akan update entri tu ye. Tungggguuuuuu !!!!
 
 
So Sekarang ni aku nak bercerita pasal contact lens. Yippi !! Dah selamat order dan selamat sampai pun. Lofalens macam best jek kan. Selalu jugak baca and ternampak review pasal lens ni. Instagram paling femes. So memang terpengaruh jugak laaa. Sebab dari review aku pernah baca sebelum ni, Lofalens ni lembut dan tak rasa cepat kering. Before ni aku memang suka pakai lens. Pakai untuk sesaje kan gedik. Pastu rasa rimas kalau pakai lelama. Itu yang stop laa. Lagipun aku takut pulak bila banyak cerita2 ngeri tentang lens. sO untuk nikah nanti saja nak try lofalens ni pulak ha since orang cakap lembut kan? Aku cuma nak pakai masa nikah and sanding tu jek. Haha Ok nanti tunggu gambar-gambar aku pakai masa wedding ye ? 
 
kotak Lofalens cantik kan??
 
 
Aku amik kaler GLEM GREY. Ramai sangat orang review kata warna ni cantik kan??




Ha since tengok model ni pakai glem grey cantik la aku pun membeli jugak



6 comments:

  1. kuatkan semangat ye kak... banyak dugaan dan syaitan akan hasut kita. berdoa dan tawakal ye... :)

    cntik pakai CL tapi, ina xbiasa pakai.. takut!!!!!!!!.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi actually tak rasa apa pun pakai CL. cuma rimas bila pakai lm2

      Delete
  2. Kite dulu cuti seminggu sebelum kawen + seminggu selepas kawen. Syiokkk. Tapi kite amek cuti awal sbb bnyk bnda nak setel kan.

    Semoga dipermudahkan. Cantik lens ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi Eka, samalah, amik seminggu sebelum dan selepas. jumaat depan da balik kg . yippi !

      Delete
  3. yeayy dah nak kawen! all the best! hihi.. btw pakai lens ok je la awk kalau pandai jaga.. husband kite pakai lens dah dekat 10 tahun dah kot? (dari zaman sekolah :p) sbb power dia tinggi tp dia x penah kena infection pon.. so don't worry ;-)

    ReplyDelete