Tabung nuffnang sayer :

Saturday 13 September 2014

jmpa teman lm di kenduri boss ku

Hollaaa.. hihi actually msih tekejut jgk ni. Arini ada kenduri kahwin anak bos tempat keje aku di Sri Petaling. So konvoi jgk ke sn. Smpai2 jek dekat pkul 2.30 petang. So ms masuk ke dewan tu jmpa wife ketua pengarah aku dlu. So lps salam2 dengan Datin ttiba ada org dtg kt aku. Hihi kwn lama mak. 

Hihi mmg tekejut jgk laa. So lepas salam2 tanya khabar smpt la bborak sekejap. Dulu3 ms we all stay ipoh mmg rapat. Smpai la ktorang pindah parit buntar pn, on weekend mesti parents tidur ipoh umh dorang. Mmg feeling happy2 sgt dat time. Lepas memasing pindah tempat jauh2 da xberulang alik lg. Lebih kurang 21 thn jgk laa da xjmpa kn. Parents we all pn rapat and anak2 pn rapat ms tu. 

Hihi kanan tu la childhood aku. Nurul namanya. Memang dari kecik kawan main and mmbesar. Until umor da 7 thn ke atas tu da start bepisah sbb da pindah jauh2. Mcm family aku ke johor bahru


Sempat amik gmbr bersama2. Hihi dari kiri tu la untie sue yang di maksudkan sebelah tu Datin, wife kepada ketua pengarahku. Semua 1 kampung mak aku

Smpai situ jek cerita bertemu teman lama. Oh ye Tp harini nk bgth aku da test lofalens. Kononnye nk tahu la selesa ke idok pakai kn. Hihi so mmg selesa and lembut. Kalernye pn cantik2. Hihi so boleh belu lg lain kali ye. Nk tgk gmbr aku bergaya dgn lens baru?? 








2 comments: