Tabung nuffnang sayer :

Thursday 18 September 2014

Wedding preparation ~ Kasut di hari persandingan ku

Ahaks cam gedik jek kan ? Ala kahwin sekali jek pun dalam hidup. Inshaa Allah !! Tak nak aku kahwin banyak kali wei. Simpang malaikat 44 !! Ok petang ni curik masa sket nak update 1 entri yang dah lama berdebu. Dah lama peram entri ni sebenarnya. Kasut ni pun aku beli 2 minggu lepas wei. Giler baru nak update ! Nampak sangat pemalas + busy ! Huhuhu Ok sebenarnya aku punya persalinan baju nikah, sanding, bunga tangan, make up, meja beradap, pelamin semuaaaaaa pakej and pakai bridal yang sama sajoooo. Malas nk banyak-banyak orang and tangan. Kang hancusss ! sO tokey bridal tu memang ada kasi aku try kasut untuk pengantin. Tapi macam tak konfiden pulak. Lagi pulak kasut tu macam dah goyang-goyang sket. Ramai sangat yg dah pakai kot.
 
sO masa aku jenjalan kat paradigm mall tu, aku ter 'masuk' dalam kedai PADINI. Alohhh barang-barang dia ok what ! sO masa dok usha kasut keje tu, aku terpandang lah kasut tinggi coklat ni. Nak kata coklat pun tak macam coklat. Lebih kurang nude kot. Memula niat nak beli kasut keje kan? Banyak dah kasut keje dah rosak and tak leh pakai. Aku memang jenis pakai kasut bertutup yang tinggi dalam 3 inci camtu. Hahaha sebab aku kategori rendah orangnyaaaa.
 
 
sO aku pun try la kasut ni. Mak ai tinggi gilossss ! Ini berapa inci aku pun tak tahu laaa. Nak kata 3 inci bukan. Entah2 4 inci kot. Haha lepas try tu size macam longgar. So suh budak tu amik size 4 pulak baru ok walau ketat sikit. Huish gler kecik kaki aku kan. Size 4 ????
 
Haaa ni la kasut untuk wedding aku nanti. Memandangkan baju pengantin aku kaler putih, so kira sesuailaaa kaler ni.


Amboi bila pakai boleh tahan la tingginya. Jangan jatuh or gayat sudoh !



Ok la. Hihi sekarang ni aku nak biar kosong jek. Tak mo tambah2 pearl ke apa ke. Biar jek la kosong camtu. Lagipun kain wedding dress aku labuh. Ok da bocor rahsia. Hahaha aku pakai wedding dress nanti. Not kebaya, not songket. Tapi memang dress yang ada ekor labuh2.

K sekian itu sajooo !

5 comments:

  1. Nk tnye awk pkai skincare ape yer..gebu jer kulit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh awak tak ada blog ke? cuba gak ke link tp xdek hihi sy pakai nourain jek. pakai sabun. Pastu minum kolagen K-Colly

      Delete
  2. tinggi sangat..kalau saya, tak mampu nak pakai sbb tulang belakang tak elok

    ReplyDelete
  3. Xde blog..mls nk mnaip tp sye suke bce blog awk..lg 1 awk ni come sgt..sye suke tgk..lg suka entri bab make up..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha yeke. Tq sudi baca blog ni. Cite mgarut2 jek . Yg penting benda yg +ve shj ..

      Delete