Tabung nuffnang sayer :

Tuesday 16 September 2014

CPUV lagi !! Sanofi Lactacyd Phase 2

Pagi-pagi dah bukak nuffnang. Huhuhu lama sangat tak buka kan? Nak tengok jugak iklan apa ada. Bila bukak je bahagian earning tu. Wah !!! Rasa nak melompat jek tengok haaa banyak Nye iklan dari Nuffnang ni kasi. Syukur Alhamdulillah. Kumpul duit Nuffnang ni untuk pergi trip Honeymoon lah. Hik hik. sO kali ni nak cerita pasal iklan Sanofi Lactacyd. Actually dah beberapa kali jugak Sanofi ni buat iklan kan? Patutlah namanya pun Phase 2. Oooooo hihi apa-apa pun thank you Nuffnang and ini aku anggap rezeki dari Allah. Hihihi  cepat-cepat banyak ye duit supaya aku leh pakai untuk bercuti pergi honeymoon lepas kahwin nanti
 
 
 
 
Ok ada sesiapa ke tak tahu Sanofi brand untuk apa?? hik hik .. Sebenarnya Sanofi ni adalah brand pencuci untuk kebersihan bahagian intim wanita. sO kiranya ia adalah femine hygiene solution khusus untuk wanita atau pencuci wanita. Sanofi ni bagos untuk wanita yang lebih menjaga penampilan agar lebih berkeyakinan di khalayak ramai. Hei cubalah. Sebenarnya dia lebih kurang pencuci jugak macam kita cuci tangan dengan sabun berbuih. TAPI !! Tapi jangan korang gunakan sabun biasa pada tempat feminine tu ye?? Tak elok dan boleh memudaratkan. Sebab itu Sanofi ada sabun khas untuk mencuci bahagian penting tu.
 
 
Errr Ada sesiapa yang tak pernah cuci ke?? Okeh tak dapat imagine kalau sesiapa yang tak pernah cuci dengan pencuci ni. Hurmmm sebab benda ni penting untuk korang jaga kebersihan, kesihatan dan untuk menjaga bau dari yang tidak sepatutnya. Alaa kat farmasi ada banyak jual pencuci ni. Nak senang pergi Watson pun ado.
 
 
Ini la rupanya feminine wash ni haaaa.
 
Haa banyak jenis product sanofi ni. Boleh lah korang belek2 di Watson nanti. Tak mahal pun harganya. Kira berbaloi laaa
 
Untuk pengetahuan lebih lanjut, korang boleh lah baca2 or like page sanofi di Facebook: sanofi Lactacyd
 

6 comments: