Tabung nuffnang sayer :

Wednesday 24 September 2014

Ariani Jumbo Sale !! (26 Sept - 4 Okt 2014)

Haish baru rasa nak berjimat kan, dah tergoda dengan tawaran Ariani ni. Tudung2 dia cecantik pulak tu. Kebetulan masa tengok pamplet tu, ada yang sale dari RM315 ke RM90???? Tudung feberet sebab penah pinjam mak aku untuk pakai ke rumah bakal MIL raya dua tahun lepas. sobs sobs pinjam jek sebab tak mampu nk beli sebab rege dia almost RM300. Huish memang tak termampu la. Tapi kebetulan dapat duit kutu bulan ni, so ingat nak borong sikit. Hihihi tapi tak leh nak borong banyak2 jugak sebab plan nak bayar balanced duit photographrer lagi. Nak kahwin ni duit tak sempat nak menyimpan tau. 


Tudung Ariani satu best sebab awning dia boleh basuh. Penah jek tudng2 before yg beli masa 3 helai RM100 tu, masuk mesin tp dia tetap ok lpas iron tau. That why la mak aku lagi prefer Ariani dari Fareeda. Aku pulak peminat Fareeda. Tapi Fareeda ni mahal sangat and jarang ada sale. sO bila tengok Ariani buat sale jumbo macam ni, apa lagi??? Hihihi sale pulak boleh dikatakan semua tudung 50%. 

Tudung ni la aku pinjam dari mak aku . Hihihi cantik jek. 

Then semalam mak ajak p tengok2 di butik Ariani. kebetulan ada kawannye jugak kan? sO sesaje laa  tengok2 design and kaler yang ada. Terkjut jugak la bila tahu harga tdung yang feberet aku tu sale jadik RM90 dari RM315 kn??? Orang kedai pn cakap tak pernah lagi Ariani buat sale cam ni. 




sempat la test pakai2 sat. Huish rambang mata tengok wei. Sale tak jalan lagi jadi sempat kami cuba dengan aman. 

kesian kak kat ariani tu kene kemas and lipat balik. Huhu tak pe tak pe confirm jumaat we all datang pepagi terpacak depan kedai. Nasib baik  promoter semua friendly

gila tengok kaler dia cantik. campur2 jugak

Ok so sila lah meredah lautan manusia jumaat ni yek. Kenapa jumaat  ? Sebab sale ni start 26 Sept - 4 Okt sahaja !!! Stok bukan banyak pn. sO confirm2 la cecpat habis wei !! 

1 comment: