Tabung nuffnang sayer :

Wednesday 17 September 2014

Ice Age Adventure di Genting Highlands pulok !

Pheww...phewww... Harini nak cite psal CPUV lagi. Smlm kan aku ada buat entri pasal iklan CPUV pasal sanofi lactacyd phase 2. So Harini nak cite pasal iklan yang on going lagi. Berkaitan Ice Age Adventure pulok. Hihi tujuan sengaja aku buat lain entri lain iklannya supaya tak la caca marba. Mana satu nak cerita pun tak tahu. Since aku agak busy minggu ini. Hadoiiii jap lagi baru aku update pasal personal life pulak iye? Skang kita sesi chills sambil beriklan  !!!! Sebenarnya salah satu tugas blogger pun memang mewar-warkan iklan yang diberikan kepada kita oleh nuffnang. sO sesape yang tak ada nuffnang lagi cepat-cepat join.
 
Aku punya nuffnang ni pun ex-student aku yang daftarkan. Hui tahu-tahu jek da ada dengan jaya nya. Dah ingat-ingat. Tapi rasanya kalau korang google ada jek cara-cara nak join nuffnang ni. Nuffnang la yang akan agihkan iklan-iklan ni pada potensi blog yang dia rasakan sesuai or tak tahulah pulak aku mcm mn dorang pilih right? sO apa-apa pun aku berterima kasih sebab nuffnang tak jemu-jemu beri aku CPUV lagi. Alhamdullillah duit tabung untuk vacation honeymoon lepas kahwin nanti. Nak kumpul sikit-sikit lama-lama jadik bukit.
 
 
 
 
Ok aku rasa mostly semua org tahu kan cite cartoon Ice Age Adventure tu? Cite untuk kanak-kanak tentang binatang. Hahaha aku tak lah penggemar cite cartoon, tapi ice age adventure ni not bad laaa. Lucu pun ada, and banyak pengajaran untuk kanak-kanak pelajari. sO sebenarnya nak war-warkan di sini, sempena cuti sekolah berlangsung, Resort World Genting mengadakan aktiviti hiburan terbaik untuk anda dan keluarga anda yang tidak dapat dilupakan. Huish menarik pulak bunyinye. Kalau aku ada anak boleh la bawak, tapi tak berkahwin lagi. -_-
 
Haha poyo jek kan? sO sekarang ni Resort World Genting (RWG) buat aktiviti menarik untuk kanak-kanak yang sedang bercuti sekolah. Aktiviti itu adalah ICe Age Adventure yang bermula pada 1 September 2014 sehingga lah 26 Oktober 2014. Wow lama tu. sO jangan lepaskan peluang. Mesti havoc habis lah ! Tempat berlangsungnya aktiviti itu adalah di Genting International Convention Centre.
 




Ok, apa yang menarik sangat macam-macam aktiviti rupanya dah disediakan untuk pengunjung. Then Ice Age Adventure ni pulak, ada 3 zon seperti tertera dalam brosur iklan yang aku lampirkan.
 
Ada Ice Age Theatre,
Ice Age Playground 
 Ice Age Meet-and-Greet.
 
Masuk pun murah jugak. RM20 per person? Uish berbaloi sangat. Mana lagi nak dapat entertainment superb macam ni kan? Ada jugak aku belek2 website Genting, mak ai mcm best jek picture-picture dorang tengah bergembira.
 
wow bestnye hihi siap ada santai-santai cmni?
source: http://resortsworldgenting.blogspot.com/2014/09/prepare-for-ice-age.html
 
Oh ada 3D mcm ni?
Source: http://resortsworldgenting.blogspot.com/2014/09/prepare-for-ice-age.html
 
Ok la kalau nak tahu lebih lanjut nanti klik je FB dorang and like page facebook: Resorts World Genting or pegi jek link untuk tengok website tros RGW theme park
 

2 comments:

  1. rara naik genting haritu.mmg ada.tapi x masuk pon.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi yeke?? mesti ramai cuti sekolah kan? parking pn ssh. sesak sket

      Delete