Tabung nuffnang sayer :

Wednesday 3 September 2014

Alhamdulillah sorang lagi teman rapat dah selamat ijabkabul =)

Feeling happy sesangat !! Hihihi mood gua arini nak cite benda-benda best jek ! Eh silap, bulan ni nak cerita benda-benda menarik dan best jek la. Hihihi pasalnye aku sendiri ngah counting days. Fuh ! Berpeluh nak memikior apa lagi benda tak cukup kan????? Apa lagi eh ?? Blur sekejap. Tak pe, tolak ke tepi dulu majlis aku pasainye, nak bercerita tentang kawan aku yang dah selamat diijabkabulkan pada 30 Ogos 2014. Memandangkan dia anak merdeka sebab lahir pada 31 Ogos, jadinye majlis bersandingnya cun cun pada 31 Ogos 2014. Aku tumpang gembira tengok dia dah selamat menjadi Puan Shema sekarang. Kenal dia masa amik DIploma dlu di UiTM Kota Samarahan, Sarawak. Dari situ lah berkenalan, sebab we all ni classmate. Jadinye bila ada subjek sama, memang we all akan duduk sesame. Sebelah menyebelah.
 
Bila dah tamat belajar memasing bawak diri. Aku sambung degree, dia pulak meneruskan kerjaya dan cita-cita dia. Menjadi pramugari di Air Asia. Orangnya memang cun pun. To shema, aku ucapkan
 
"selamat pengantin baru. Moga perkahwinan ni diredhai Allah sehingga ke syurga. Happy for u"
 
 
doorgift malam tu
kad undangan
maap gambar blur sebab dalam hall ni lampunya agak malap
The most beautiful wedding in  history..may happiness be with you both until Jannah..Congratulations ShEma HaShim Mohd Hafis Basir
macam real princess
antara desert yang sedap. Tapai aiskrim vanilla. Sedap !!!!

ni la dia shema. Memang cntik orangnye





hihi gmbr 7 tahun lepas.

1 comment: