Tabung nuffnang sayer :

Thursday 25 September 2014

Sanofi Lactacyd penyelemat yang comel

Hihihi sorry bila cuti2 ni rajin pulak aku update entri baru lewat memalam kan??? Tak sempat nak update entri siang hari sebab sibuk uruskn urusan kahwin laa. Ke hulu ke hilir menemani mak. Bila malam camni mata mula tak mengantuk lagi, so cari alasan berblogging laaa. Alaaa bukan selalu pun. Lagipun aku nak sharing pasal 1 produk jek . Actually aku pakai feminine wash lain sebelum ni. Tapi bila sampai di rumah mak, buka2 beg, feminine wash yang aku slalu pakai tu tak bawak !!!! Hui aku memang tak boleh tak dak pencuci tu. Tak best ! Seyes tak best kalau tak cuci dengan sabun. Tapi !! Korang jangan cuci dengan sabun mandi pulak tempat sensitif tu. Bahaya dan boleh mengundang bakteria. Seelok2 nya pakailah pencuci khusus untuk feminine ni ye??? 


SO nak dijadikkan cerita, dalam entri sebelum ni pasal nuffnang ada kasik aku iklan Sanofi Lactacyd tu, aku tergerak jugak hati mintak adik aku belikan. nasib baik dia baik hati nak tolong belikan. Aku malas nak keluar da memalam buta ni. Aku pesan nak yang kaler hijau. Hahahah gedik sangat kan. Memang tak leh tak dak pencuci tu wei !!! Rimas... Kalau baca entri sebelum ni ada aku cite pasal sanofi-lactacyd-phase-2. So selagi iklan tu masih lagi berlegar2 di CPUV ku, selagi tu boleh iklan kan lagi produk ni.

Cumanya nak bgtahu pencuci ni bagus. Memang selesa lepas dibasuh. Sama jugak macam pencuci aku pakai sebelum ni. Cumanya dia tak ada rasa mint2 . Tapi kalau bagi yang tak berapa gemar mint tu, boleh cuba sanofi. Harga dia pun berbaloi. Boleh dapatkan di Watson. Botol kecik untuk travel pack RM9.90 dan besar RM29.90 shj. Aritu adik aku belikan yang kecik sajooo jadi tak pela. Tahan untuk sebulan gamaknye . kalau rasa nak bawak dalam handbeg pun no hal sebab comel dan kecik jek. Itu lah penyelamat comelku. hihi 


Botol kecik dan comel

Boleh disimpan dalam handbeg. 


1 comment:

  1. kecik molek jea botolnya.kalau nak travel ni senang la nak bawak

    ReplyDelete