Tabung nuffnang sayer :

Tuesday 6 January 2015

Yeay Album weddingku dah sampai !!!!!!!!!! (34 GAMBAR)

Sebenarnya dah agak lama jugak dapat album ni dari photographer. Tapi baru ada masa nak update. Ada la dalam 2 weeks da, tapi kira baru lagi laaah kan??? Sebab Wedding aku 27 September tahun lepas. sO dekat 4 bulan jugak laa tu nak dapat balik. Eh !! Tapi bkn lmbt siap, cuma photographer tu edit mana patut. Ada yang nk touch up, and proses printing mengambil masa yang agak lama jugak. Tapi aku and en. Suami tak kisah sangat, asalkan kualitinya mantap ! sO 4 bulan tu walau agak lama jugak kami tetap menunggu. Lagipun photographernya pun kawan en. Suami sendiri.
Masa dapat album tu, terus belek-belek and 100% sangat berpuas hati. Kengkawan kat opis pun dah sebuk mintak bawak ke opis nak tengok. Masing-masing cakap cantik kualitinya and mahal. Mahal ke?? Hihi actually sangat berbaloi and murah dah bagi aku sebab aku cuma pentingkan kualiti walaupun harganya agak tidak boleh dipercayai. Tidak boleh dipercayai tu maksudnya;
"Murahnya!! Biar betul?
Cantik ke nanti?? Betul ke tidak???"
Gittewww lah reaksi aku dalam hati buat pertama kali. Sebab mostly harga yang aku survey di internet, semuanya harga RM3000 dan ke atas. ada tu pulak, 1 event RM1500.00 ++ . sO kalau ada 2 3 event??  Hurmmmm memanglah ada sesetengah orang berpendapat yang mahal tu kualitinya sebab superb cun and FUH !! Tapi lepas aku tengok hasil pada album aku ni, kalau harga murah pun kualitinya masih cantik dan superb. Hihihi sO persepsi aku berubah terus and aku memang akan jadikan photographer ni, menjadi photographer personal aku and family aku untuk aktiviti akan datang.
Yess aku akui kita semua mesti nak kualiti tip top untuk abadikan kenagnan yang tak akan berulang lagi. Sebab tu kalau boleh aku tak nak laaa gambar yang kita nak tengok nanti-nanti tu buruk. No ! huhuhu sedih kot. Tapi bila dapat album tu, aku memang tersangat-sangat-sangat puas hati. 100% laah aku kasi mark pada photographer tu yang aku panggil Che Wan. Dia pun sempoi, cool and sporting. Banyak pengalaman and paling penting humble jek orangnya. Tengok macam biasa-biasa, tapi pengalaman dia dalam bidang ni memang tip top !
Yeay... hihihi dapat 3 album.
Aku sendiri tak ingat pakej apa yang aku amik aritu. Tapi apa yang kami mintak, dia bagi lebih. Ala kengkawan kan??? Apa yang diberi aritu adalah:
- 1 sticky album ada 200 gambar yang di shoot. Puas bergambar. Majlis aku arituh 1 hari jek. Tunang, nikah and sanding and sesi outdoor. Nanti leh refer majlis aku and soft copy yang dia beri pada aku kat entri :
- 1 Kristal album
- 1 leather album
- 2 frame size dia lebih kurang size 30 inci x 25 inci . Besar and dah gantung pun di rumah
ni yang leather
Kristal album. Muka depan. Paling berat album ni sebab kaca. Phewww ~ -_-
Kristal album muka belakang
kedua album leather and Kristal tu diisi dalam beg hitam ni. Tak nak calar kot.
Dari tepi untuk album leather & Kristal
ni standardlahh sticky album. Just lekat2. Dalam 200 keeping jugak dia bagi
Ni sticky album
Hihihi banyak jugak kan aku dapat?? sO kat bawah ni de beberapa keeping gambar aku snap picture dari album tu untuk sekali imbas jek. Hihhi




























yang rasa-rasa nak cari jurugambar tu, nak cuba kawan aku ni, boleh refer entri  NI !
Aku dah memang penah share pasal dia before. 

No comments:

Post a Comment