Tabung nuffnang sayer :

Thursday 8 May 2014

Nak mulut stay freshh Breakfast till dinner ??



First tgk ubat gigi kaler hijau Tiffany macam ni rasa teruja jek ! Ish mesti sedap and tak pahit nih ?? Macam sedap je, macam nak makan je kan ??? lalalalalal ~ haha feeling gula-gula sangat. Okey Kalau sesapa nak tahu, Darli Expert Fresh ni brand or inovasi baru Darlie, di mana untuk penjagaan nafas dan mulut kita supaya sentiasa segar.. Actually Darlie Expert Fresh ni untuk menghindari bau yang tidak menyenangkan, mengekalkan nafas segar, dan mencegah bakteria yang menjadi penyebab utama nafas kita berbau. Haaa Korang jangan tertukar pulak sebab Darlie Expert White, kaler biru untuk memutihkan gigi. Yang hijau ni plak Untuk kesegaran nafas.
 
Ni lah produk baru Darlie Expert Fresh
Mampu menjaga 12 jam gigi kita untuk terhindar dari nafas berbau
Tapi... Diingatkan kalau korang makan benda-benda yang memang berbau tu, kenela bilas and cuci balik. Tak jadik la 12 jam penjagaannya ye dak ??? Malaysian culture ni kan ada mcm2 jenis makanan yang dorang makan kan ?? Kita memang terkenal dengan Negara yang ada macam-macam jenis makanan dari yang guna rempah ratus, herba, seafood, sayur and sebagainya. Kalau boleh sila lah gosok gigi anda 3x 1 hari ye dak?? Paling malas pun 2x sehari.. huhu tp ada ke orang malas gosok gigi???

Ni typicall Malaysian. Memang makanan-makanan macam petai, bawang putih, durian, bawang merah. Perghhh ! Tetiba berselera tengok sambal ikan bilis petai tu kan ???? Heww hew...

sO bagaimana untuk stay fresh from breakfast till dinner??


Marilah gunakan Darlie Exper Fresh.




 
Okey last nk menempek gambar senyum Nampak gigi. Hik hik .... Bila nafas segar nak cakap dengan orang pn OK !
Lepas ni make sure dalam henbek korang ada seketul Darlie Expert Fresh ni dengan berus gigi. Kat rumah punya Darlie Exper White untuk memutih kan gigi.

3 comments:

  1. Promote Darlie Expert Fresh nampak. Ade pape ke nie? Hahahaha . =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. promote Darlie Expert Fresh sebab dia kasi CPUV hik hik hik =) Amboi lama mghilang..

      Delete
  2. saya ni bertukar2 ubat gigi ikut mana ada promosi baru beli. kdg2 guna darlie, colgate, safi etc

    ReplyDelete