Tabung nuffnang sayer :

Saturday 24 May 2014

Yes.. i'm stalker!!

Holla everyone. Goodmorning... bahaha now 1.25am and my eyes still not sleepy. Omg.. nasib baik esok weekend. Yes!! Still boleh bgn lewat lg. Tapi tapi... subuh jgn lupa.. xbaik tinggal solat. Anyway bila mata tak nak lelap lagi. aku pn mula ligat nk update entri. Maklumlah lama bebenor tak jenguk blog kesygan ni. Next entri nanti aku cite eh nape busy sgt2... actually mmg nak update entri busy tu wlwpun ta de org bc. Wuuuuu :'(

Ok la pg2 buta mcm ni xth pn nk chit chat apa. So .. aku amik keputusan nk story mory pasal person yg aku slalu stalked. Ha gittew.. boleh jgk kn nk up entri cmtu? Ish blog aku, suka ati aku laa. Haha... lgpn nk tunggu mata mgantok nih..actually boleh dikatakan setiap hari aku p kt instagram dia and tgok picture2 menarik. Bagi aku dia mmg cantik and bijak. Pandai bergaya and boleh dijadikan icon fesyen muslimah. Haaa nak tahu siapa dia???mestilaah AMEERA ZAINI. Pengacara hijab stailista tuuuu...

Kenapa aku minat dia??? For me dia pandai bckp, penampilan yg sopan tp vouge and moden, menutup aurat and mmg cantik sgt2... sape2 yg tgk dia pn, xkira laki or perempuan mesti kata dia cantik kan?? Mcm aku sdiri, aku jadikan dia icon utk aku bfesyen la skg.. penampilan dia simple jek that's y aku suka kot. Haaa klw xcaye korang bold visit official instagram dia yg bkn fake ok.

Instagram meera

Ada lg beberapa keping gmbr yg aku amik.. mmg dlm rmai2 selebriti tu aku choose utk jadikn dia idola gitteww.. yg aku tahu serba sedikit ttg dia laa. Orgnye muda lagi 24thn.. mak aih muda sesangat ok bbanding dgn diriku yg da nk masok 3 series nih. Lm lg nk masok ok. Then, dia masih belajar di MSU dlm bidang Farmasi. Meera ni boleh terjebak jadi pengacara hijab stailista selepas menang and juara utk cover Dara.com thn2 lps. 
 
Dalam instagram tu jgk dia ada share psl dia n bf dia jgk. Xsilap aku bf dia pn org2 kewartawanan jgk. Tah . Xcmpur hihi tp both are too sweet mcm candy disalut coklat cair gitteww. Huu over plak aku kn.. tp begitulah nak diandaikan.. betapa sweetnya mereka. Hah .. so meh layan gmbr2 ameera ni Ok...






ok laa . Mata da mgantok .. bye

No comments:

Post a Comment