Tabung nuffnang sayer :

Thursday 17 May 2012

iM using Sabun Susu Beras ^_^

sebenarnya minggu lepas aku baru je order lagi produk sabun susu beras ni. Sedozen terus order. Ambik kau. Maybe 4 bulan punya stok la kot. Tak payah nak tukar-tukar lagi. Senang.. Lagipun aku dah serasi dengan sabun ni. s0 tak ada masalah kot nak pakai. Tapi bergantung kepada keadaan. Cuma sekarang ni aku rasa selesa and senang nak pakai make up. Actually rasanya aku dah pernah cerita pasal produk ni pun untuk entri sebelum ni. 3 minggu lepas menggunakan sabun susu beras !!

s0 masuk hari ni dah 2 bulan lebih kot aku guna. Tak ada masalah pun. Muka still rasa fresh dan bersih lepas basuh. Bukan nak promote okey! cuma nak share je rasa dia macam mana lepas gunakan. Cuma maybe lah masa mula-mula pakai tu ada rasa pedih sikit. Rasa sakit. Tapi rasanya tak adalah teruk mana pun sakitnya. Tak lama pun . Dalam seminggu dah pulih macam biasa. Untuk sesiapa yang berminat boleh lah tanya and order terus dgn kawan aku ni meera izara  !

Meh tengok rupa produk yang aku pakai tu? 

 Yang atas tu Pembersih sabun kolagen . Dia macam de bijik2 sikit. sedap pakai. 
Krim putih tu, krim susu beras. Lembut dan wangi..


NI pembersih sabun ketul. Selalunya aku guna pembersih ni dlu then barulah aku pakai pemersih sabun atas tu. Barulah rasa muka betul2 bersih dan ringan. Lepas mandi tu barulah aku pakai krim susu beras tu untuk malam sahaja. Sebelum tido aku basuh. 
hehe sebab still setia pakai krim safi rania ^_^
Hasilnya pagi-pagi besok muka tegang and licin. 

Hasilnya lepas aku pakai produk ni? 
Ok lah aku ambik gambar terlatest la. Ni gambar terbaru. 
Oh sorry eye beg still nampak. huhuhu
 








2 comments: