Tabung nuffnang sayer :

Wednesday 9 May 2012

Bedak MiYami





Bukan nak promote. cuma nk share je. hihi

Mesti korang semua pernah tengok bedak ni kan? Aku rasa mesti ramai yang pakai bedak ni jugak selain aku. Hehehe .. semalam aku baru beli lagi bedak ni.. paling tahan pun bedak ni just 2 bulan sebab aku selalu pakai. Kalau pegi pejabat pun, memang kene tukar la kalau solat kan? s0 selalunya bedak ni memudahkan aku untuk bermake up. tak perlu nk tebal-tebal sebab memang rata je.

Tak bercapuk and memang sangat rata pun. Kalau time datang bulan pulak, selalunya, memang aku tak akan tanggalkan make up. sampai balik pun bedak tu still ada and shiningkan kulit. Harga pun berpatutan. Tak ada lah mahal sangat. Boleh dapatkan di COSWAY dengan harga cuma RM28.00 !!!

So pendek kata memang aku suka bedak ni, dan selesa sangat. Xsilap aku dah lebih 6 tahun aku pakai bedak ni. Kalau nak cuba bolehlah pergi beli di COSWAY okey?

foto-foto aku dengan bedak miyami 

Ni mak aku.. dia pun pengguna setia bedak ni. Aku belajar dari dia lah 

Dengan mak aku lagi .. 

Dengan kawan-kawan ..
 









7 comments:

  1. pengguna setia bedak miami eh?:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. yap pengguna setia sgt2.. da 6 tahun pakai bedak ni .. hihi.. ^_^

      Delete
  2. Me plak tak berapa suka la this bedak...untuk my muka memang tak sesuai, tu la tgk ramai jugak guna bedak miyami nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol.. klw yg sesuai mmg ok je .. tp klw x ok, mmg org kata akan bercapuk. kawan2 opis pun ada yg xsesuai padahal dia dealer cosway ni.. xpela.. asalkn murah.. so berbaloi nk pakai dari bedak yg mahal2 cecah ratus2 ni.. membazir kadang .. ^_^

      Delete
    2. Salam,saya ada jual bedak miyami 2way foundation..murah jer rm19.90..berminat boleh sms 0174129142

      Delete
  3. kalau yg kulit berminyak tu sesuai tak pakai bedak ni ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sure la plak sebab kita cuma pakai je ^_^ bkn jual.

      Delete