Tabung nuffnang sayer :

Thursday 24 May 2012

Alahai camne leh tersalah order tiket wayang ??


Maaflah sebenarnya kejadian ni berlaku pada malam rabu lepas. Tapi yang sebetulnya memang langsung tak ada masa nak update entri untuk minggu ini. Nak baca blog kawan-kawan pun cuma sempat la 10 minit. lepas tu kene tutup cepat-cepat sambung kerja aku, kalau tak memang kene staya back la smpai lewat malam. s0 nak cerita sikit macam mana aku boleh tersalah beli tiket wayang. Huish ! ini akan terjadi kalau korang beli secara online. s0 of course la aku pergi tengok wayang malam tu di Sunway Piramid TGV. Skang ni pun sambil-sambil update dan menulis, aku ngah tunggu pdf yang aku nak tgk loading. Mak ai lama pulak menunggu kan nak appear fully pdf satu .satu.. 

s0 sempatlah aku mengarut sensorang kat blog ni. Actually aku memang nak cerita pasal aku tersalah booking tiket wayang. Haish! ni kalau tersalah beli tiket bas or flight, mau masak aku burn ! tapi lain kisahnya kalau tertukar masa masa booking tiket. Mungkin mata aku masa tu letak dekat rumah ataupun memang aku tersalah tekan. sebenarnya malam tu aku memang nak spend time dengan dia sebanya berkemungkinan besar aku terpaksa datang kerja sabtu dan ahad untuk siapkan kerja-kerja aku. Hish ! tak suka btol. Jadinya aku ajak dia tgk wayang rabu ni. First time tu guna cara online kan? selalunya memang pergi sekali beli. Kiranya bergantung pda nasiblah datang-datang tengok cerita apa yang ada. Tak pernah amik port pasal online nih. Kalau tak sebab kawan aku ajar. Lagipun kalau pergi dengan dia, sah-sahlah dia yang dah bayarkan. Tapi kali ni aku saja nak try cara online.

Di pendekkan cerita.. Tengah tekun buat kerja yang time dah menunjukkan pkul 6.30 petang, aku terpandang tiket tu rupanya jam 6.15 petang ??? huhu seingat aku..aku memang klik pkul 8.15 malam. Kalau 6.30 petang memang aku tak balik lagi lah. Sebab meamang plan nak tengok 8.15 malam. Cepat-cepat kawan aku call kan TGV tu balik. Then bernasib baik sebab still dapat tukar masa tu. Perghh !! selamat kan? kalau tak buang je duit ... bila aku sampai sana malam tu pun jam dah pkul 8.10 malam. lagi 5 minit !!! alahai nape la jadi begini. Tapi sampai je kat sana, aku jumpa dengan orang yang uruskan pasal tukar masa tadi, then dia bawa aku masuk and tunjukkan seat sekali. hehe 

s0 review movie aku pasal cerita NONGKRONG ni ??? hurmmm cm mn nak ckp ek?? Senang cerita aku bagi sk0r 1/5 la.. Maybe bagi aku macam kurang menarik je. Ada la lawak sikit-sikit, tapi macam pernah dengar je lawak nya. heheheheh mungkin dorang pun cedok jugak kan lawak-lawak tu. Tapi tak apa, sape2 boleh tengok. Cuma komen aku, aku kureng sikit pada cerita ni. Cerita dia pun lebih kurang cerita Nangkung kan ? s0 bg aku Nangkung lg better kot dari Nongkrong ni.. Huhuhu produser make sure carilah idea-idea baru yang gempak lagi untuk tidak membazirkan duit kami-kami menonton cerita melayu di pawagam. Sebab totally kawan-kawan aku ni, mostly akan bercakap, yang d0rang cuma akan menonton cerita Hollywod je di pawagam sebab rasa tak berbaloi nak tengok cerita melayu. Cerita melayu boleh beli CD xpn download internet ! huhu ... No komen ! 

korang-korang kalau nak tahu preview cerita ni. sila klik sini !


2 comments:

  1. biasa la cerita seram komedi malaysia.. tengok astro first ja.. tak pun download.. hehe

    ReplyDelete
  2. Btol2. hehehe ramai yg cakap mcm tu.. dorang lgi rasa tgk cerita omputih lagi berbaloi2..

    ReplyDelete