Tabung nuffnang sayer :

Monday 21 May 2012

Kapal perang part 2 macam battleship x?

 gambar credit to google


Hei.. hari ni macam nak update sikit lagi pasal lawatan aku ke Kapal perang KD Mahawangsa minggu lepas. Sebelum ni aku dah pernah cerita pada entri yang ni ! s0 kali ni aku nak sambung ada sikit je lagi. Kali ni, aku nak tambah lagi gambar-gambar yang aku upload dari handphone aku sendiri. Sebenarnya memang teruja sangat and gembira sangat masa dapat melawat kapal tu. Maklumlah, bila lagi nak masuk dalam kapal perang kan? Sebelum cuma dapat tengok kat dalam filem battleship je. s0 kali ni boleh melawat and masuk lagi mana-mana je bahagian aku nak pegi.. fuh ! best tuh ..

s0 dari situ boleh lah tengok anak-anak kapal or navy yang handsome-handsome.. Pegawai-pegawai navy yang tampan kan? hehe.. j0m lah layan gmabr je okeh?? Ada masalah or pertanyaan, drop je komen .. Aku cuma share sikit info melalui gambar2 je dlu okeh?
















No comments:

Post a Comment