Tabung nuffnang sayer :

Sunday 9 February 2014

Wajib ke bunga tangan untuk pengantin PEREMPUAN???

Haaa soalan kan? Wajib ke ? Perlu ke?? Hurmmm tp sebenarnya tak wajib pun. Cuma lebih kepada untuk Nampak lebih manis kan bila pegang bunga tu. Hihihi so far ada jugak aku godek-godek Bungan tangan yang manalaaa yang sesuai. Ada orang pakai fresh flower.. ada orang pakai bunga plastik. Hamboiiii belum merisik lagi, dah berangan awal-awal bunga tangan apa nak kan?? Gatal nih !!! hihi .. Ala bukan apa terlebey eksaited sket jaaa. Aku memang suka cari benda-benda gini awal-awal. Saja tak nak last minute semua. Mula-mula dulu macam nak DIy la sangat kan? Tapi klau DIy pun takot tak cantik. Sedangkan boleh je cari yang cantik and berpatutan harganya. Hahaha sebenarnya niat untuk DIy tu bertukar bila Nampak ada 1 page handmade craft ni. Sangat...sangat .. sangat CANTIK !!! semua craft dia buat . Gila tak terpesona. Huhuhu sO aku decide nak amik dia laaa . Dah Tanya harga. Owner Nye cakap " RM200.00 mcm tu. sO boleh lah simpan RM50.00 setiap bulan. kikikiki . Lagipun bunga ni macam tahan lama berbanding fresh flower. sO aku ingt nak pakai untuk 2 2 pihak. Lantak la orang nak cakap apa, yang penting REUSE =) JIMAT . don bazir..bazir.. jadinya nanti aku pakai bunga tangan yang sm je untuk 2 majlis. xnak banyak2 bunga ..
 
Okey bunga ni la yang dah menambat hati gua.. HUhuhuhu cair kan tgk kaler diaa. Merah darah


Lagi koleksi lainnya


bahagian tangkai / pemegang bunga .. Grand sgt..

pandangan dekat bunga. Gila susah nak siapkn bunga ni. Aku tak pandai

 
 
Kreatif kan orangnya. haaaa jangan terkejut kalau aku bagitahu ownernye adalah LELAKI. Orang lelaki yang buat handmade craft ni. Korang pegi la page dia. memang cun-cun semuaaaa !!! Aku suka tengok apa yang dia buat. Hihi nak buat tak pandai walau minat pun tak jadi. Sesapa nak melawat page beliau ada di link ni: miezcrafshoppe
 
page beliau. Jangan salah page pulak !
 
bawah ni pulak hasil-hasil craft beliau. Antaranya je la.. sO lain2 boleh visit page beliau. K itu je nak cite. hihi
 






 

9 comments:

  1. Cantiknyer...da like da page tu..tapi mahal juga tu 200..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi mahal tp sebab pikir nk pakai 2 2 majlis jgk =) hihi .. lps tu simpan kasi adik2 plak pakai 6 10 thn kendian kiki

      Delete
  2. cantikkan semua design dia.rara pon suka.teruja sgt!

    ReplyDelete
  3. Cantik sangat! Tak pasal terfiikir nak tempah photobook dengan dia pulak :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tempah jangan tak tempah. hihi cantik2 semua. Tp sy xpakai photobook sebab buat basic je.. =)

      Delete
  4. Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  5. cantiknya.. gud idea kalau nk bg gift kt hubby :)
    jom jalan2 kat blog norhidayahrusslan.blogspot.com :)

    ReplyDelete