Tabung nuffnang sayer :

Tuesday 4 February 2014

Hari penghargaan warga and lucky day ?

Hihihihi lepas siapkan keje skett aku mesti mengada nak update 1 entri kan? Alah tapi entri kali ni kira simple-simple je. Nak letak byk gmbar je laaaa. Actually ingat tak entri sebelum tu tentang Kasut boot yang aku ada cerita nak beli kasut boot untuk majlis Malam Aspiriasi (Btol ke aku eja? Lantaklah!) hihi sO aku memang nak pakai untuk jenjalan and kebetulan untuk malam tu, sebab temanye pun White in Denim. Oke la kan. Tak akan nak pakai dress lip lap penuh labuci pulak ! Jadi malam tu aku tak tahu pulak banyak aku dapat hadiah and cabutan bertuah sekali. Oke laaa Hihii untuk fun fun ! Release tension kan? sekali sekala nak jugak bersuka-ria.
 
Opps ni kawan2 gua kat opis sume. Hihi kira kawan akrab laa . Semua giler-giler. Hihi.
 
Actually majlis ni bkn dinner sebab klw dinner op cos laa grand kan? Ini cuma menghargai staff dan untuk suka suka. Menghargai keje penat lelah selama setahun . Gitewww tapi di sebabkan banyak sngat aktiviti dan program jadi kami tangguh-tangguh smpai laa ke tahun ni pulak. Hihihi.. sO marilah rajin bekerja ye. Nanti layan je gambar-gambar di bawah
 
Saguhati utk photografi contests. Dapat hamper and RM50.00

Hamper utuk gmbr yang paling banyak like
 
Cabutan hadiah Voucher AEON RM50.00
 
Banyakkan aku dok angkut hamper and hadiah balik umah. Hihi nanti boleh shopping sket kt Jusco guna AEON Voucher. Rezeki jugak tu walau sikit. Alhamdulillah ^_^ . Then malam tu selebihnya makan-makan. Tapi ada juga persembahan by warga or staff. Hahaha memang macam2 persembahan and lawak dorang buat. Tapi aku tak laah nak caption all kan? nanti orang muak tgk gambar aku byk sangat. Cuma ada laa aku letak pic aku ms buat persembahan sikit dengan team aku.
 
Hihi nak menari ke apa ni? Haaa see my boot. My boot ^_^
 
 
 
Bersama group member utk persembahan malam tu

Oke tu je laaa. Selebihnya semua aktiviti makan-makan, bergambar dan borak-borak dengan kawan-kawan lama and baru. Majlis ni simple je. Tak heavy and tak laa grand sebab utk internal je.







 

 
 

No comments:

Post a Comment