Tabung nuffnang sayer :

Friday 23 August 2013

Kad Kredit approved 1 jam !!

Hye lama betul tak berblogging. Petang ni saja update 1 entri untuk knowledge orang ramai and blogwalking .. Kalau aku ada masa FREE sikit bolehlah nak BW and update new entri. Oh sebenarnya nak cerita pasal kad kredit. BUlan September nanti aku ada keje di Bangkok, sO semua urusan penerbangan and hotel mestilah nak di bOoking melalui kad kredit. Huuuu sO terkial-kial la aku nak cari kad kredit. Kalau ikutkan memang aku ni jenis tak suka pakai kad kredit. Bukan apa, sebab takut la terlebih berbelanjaaaa... Niaya!!
Tapi nak tak nak sekarang ni kene la apply jugak. Tapi rata-rata bank aku pergi and Tanya semua boleh tahu status and dapat kad dalam tempoh 14 hari!!!! Mak ai lama bebenor. sO bagi sesiapa yang pernaha ada situasi macam aku yang memerlukan penggunaan kad kredit untuk tempoh sekejap, bolehlah ke Maybank centre di The Gardens, bersebelahan dengan MidValley ! Wuuuu Kat situ boleh siapkan dalam tempoh 1jam sahaja!!! sO selesai lah keje aku. Bagi sesiapa yang urgent untuk buat kad kredit, bolehlah ke Maybank di The Gardens. Beroperasi dari jam 9pagi - 9 malam.


sO ni lah diaaa kadnyee.. Aku amik yang Maybank Islamic sebab memang nak cara islam.
Kalau boleh nak yang ikut segala syariat islam laah ^_^ . Tak nak berjawab nanti-nanti kat sana or dikira bersubahat sebab cara islam ada, kenapa kita menggunakan cara Conventional. Itu dari segi pemahaman aku lah ..

Okey tu je nak chegiteeee ^_^

2 comments:

  1. dah ada kad kredit sendiri... shopping sakan la dia pasnie hehehehe =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi ni untuk urgent case je. Kalau nk travel kene ada untuk urusan hotel dan flight. ikutkan xmo pakai pun. Bhaya!

      Delete