Tabung nuffnang sayer :

Sunday 25 August 2013

bila dah mula berkaca mata.


ooooohhh no way!!! makanye sekarang ni aku da mula rabun la yeee... huhu sebenarnya aku cuma pakai cermin mata bila perlu shj. contoh mcm dlm gmbr ni kebetulan ada kelas training utk advance excel.. jadi mata ni memang tak boleh nak nmpk benda2 jauh lagi. so time gini barulah aku pakai. hahaha.. tp spek ni pn baru je buat 2bln lps. hik hik amacam gmbr aku pakai spek?? comel x kak ton *** wink wink!!





 adakah seperti cikgu?? hihi org ckp aku mcm cikgu plak bila pakai spek. tapi apa2 pun jglah mata anda wahai kawan2.. power aku still xbyk cuma 70 dan 50 shj. tp da rabun jauh. aiyoo... klw da kene pakai spek bkn murah kosnye. spek biasa2 aku wt ni pn dah rm380. plastik biasa je. Jadi jg la pemakanan utk elak dari mata rosak lbh trok.

k bai . itu je, jom tdo. esok keje. Esok ada gmbr reunion plak nk d kongsi hihihi tunggu..... **bajet je cm ada org nk tgk kn. huhu





No comments:

Post a Comment