Tabung nuffnang sayer :

Monday 9 January 2023

TOP 4 PRODUCT MARY KAY YANG DISUKAI

 9 Januari 2023, 10.40 malam.... 

MARY KAY ..... 

Hello.. hello... dah masuk tahun 2023. Kita baru nak post something dalam blog ni. Itu pun setelah sekian lama tidak berupdate kerana busy. Malam ni nak sharing juga sikit... sikit pun jadik laa. So kita nk sharing mengenai Top 4 Produk Mary Kay yang aku suka, aku pakai dan beli selalu untuk buat stock. Actually nak jugak cerita bila mula pakai MK dan mcam mana boleh terjebak dengan MK ni. Tapi kita start dulu dengan gambar aku yerrrrrrr.... Tengok bebetul hehe.. Gambar terkini. di usia yang menginjak hampir ke angka 37 dan 38. Orang kata hampir ke 40 la kan?? 


See yaa kulit jadi senang nak dirapi, nak pakai make up pun senang yakmaaattt. Tak perlu nak struggle utk bagi nmpak helok. Tak rugi kalau korang nak cuba MK ni with a reasonable price. Tapi semua tahu kot kualiti produk mcm mn berbanding yang ada merkuri tu. 

Taraaaaaaaaa ! Product Timewise Mary Kay

Ok so far ni lah rupa skincare yang aku pakai tu dari beratus-ratus lagi produk dia ye. AKu dah senangkan pencarian korang dah ni haha. Macamana aku boleh berminat untuk cuba MK ? Actually bila dah umur semakin banyk ni, kita memerlukan some producti yang mampu merawat dan mencntikkan kulit kita. Sebab APA?? Sebab bila semakin meningkat ni, banyak benda di dalam badan mula pudar . Contoh nya kolagen dalam tubuh badan pn semakin berkurangan. sO mula lah ramai consume kolagen di pasaran-pasaran. 

Jadi bila umur dah semakin banyak, aku disapa oleh Sales Director or yang jual produk MK di booth. Kebetulan pulak aku mmang mula mencari-cari produk yang sesuai dengan umur. Maka MK menjadi pilihan. Bab price tu rasanya bila kita semakin dewasa ni, kita mesti ada peruntukan untuk kecantikkan kn? Rugi tak menjaga penampilan diri ye. 

Ini cleanser / pencuci muka. Kita ada iaitu kulit normal / kombinasi .  Seronok sabun muka dengan MK ni sebab dia terus bersih ye. NAmpak kecik tapi berbisa yee sebab boleh bertahan ke 3bulan. Memang betu jimat nih. 

Yang ini day cream. Boleh pakai sekiranya nak jemur kain atau untuk harian dipakai before apply
make up

Yang ini night cream yea memang dipakai untuk malam shj. Bila malam kn sewaktu kita tidur kulit muka akan mengalami pembaikkan kulit. hehe sebab tu penting untuk memaki before tidur. RUgi tak pakai ye sebab esk pagi bngun mesti ada beza pakai dan tidak pakai. 

Ok ini eye cream untuk merehatkan kulit mata. 

Ok aku dah senaraikan antara Top 4 produk-produk yang aku suka dan paling basis yeee.. Untuk Januari ni ada banyak promoooo. sO siapa yang nak join kelas make up / skincare bagi area Shah Alam (Kota Kemuning/ Jalan Kebun) boleh lah drop komen atau boleh emel terus shj sy ye. Aku nak bagi FREE class shj dengan FREE GIFT bgi yang berjaya belajar make up dngan baik lepas ni. 

Kita nak buka kelas ni limited 5 orang shj 1 kelas pada tahun 2023. Jom la korang! 

No comments:

Post a Comment