Tabung nuffnang sayer :

Saturday 25 March 2017

Laana's passion: make up .. handbeg & high heels

Tup tap tup tap dah masuk 1 tahun 7 bulan Laana ibu. Hihihi tapi sebabkan dia kecik molek jek orangnyee, jadi tak nampak pun macam dah 1 tahun lebih. Dah jadi kakak pun Laana. Macam da besar kan?? Tapi dah nama pun perempuan, kegemaran Laana ni memang dah boleh nampak dari dia 1 tahun lagi. Hahahahaha aku sendiri pun tak perasan dia suka sangat dengan alat make up. Setiap pagi aku makeup dekat surau jek sebab tak sempat nak makeup dekat rumah. sO dia perhati jek laa aku dok make up sebab we all akan smpai di opis around 7.45 pagi mcm tuh. Masa tu dah ramai orang kat opis. Langit pun da cerah pun. Sekarang ni kalau sesiapa yang tengah ber 'makeup' haaa mula la dia mai dekat. sebok nak cuba sekali. Hadoiii. Haha siap tahu cara nak pakai compact powder + gincu okeyyy.. 

2nd dia ckup minat dengan handbeg and apa-apa jenis beg la. Beg kertas pun jadik laaaa. Haha pantang nampak beg dia gantung kat bahu. Hihihi.. Balik berpantang aritu, untie dia bagi handbeg yang cun cun dengan tbuh badan dia. Haa memang suka la diaaa. Tak padan dengan budak kecik. Lagi satu pantang betul nampak high heels. Habis high heels untie dia and aku dicubanya. Hahaha aku tak tahulah meniru perangai sape. Nasib baik ko minat barang-barang perempuan cenggini nak !! Jangan minat lori, robot, superman, batman udah leeeerrrrr... 











No comments:

Post a Comment