Tabung nuffnang sayer :

Tuesday 5 January 2016

AKAR KOPI - Kedai makan dalam HUTAN di KUANTAN

Hampir 3 bulan jugak laaa aku cuti bersalin dekat rumah aku di Kuantan. Orang lain 2 bulan cuti dah balik. Ada tu habis pantang 44 hari dah balik, tapi aku lebih selesa di sini. Hihihi bila lagi nak merasa dok rumah mak kita mcm dedulu kan??? Lepas ni bermula laah kehidupan yang mencabar + busy. sO sekarang ni kita enjoy the moment laa.. Lama sangat dok Kuantan ni haaa, sampai pepagi mesti parents aku ajak breakfast dekat 1 tempat ni yang aku rasa macam unik jugaklaaa. Tempat dia di tengah-tengah town kuantan jugak. But nice !

Menu yang disajikan simple jek. Nasi lemak RM1.60, roti bakar dan of course air KOPI ! Kopi ais and kopi panas. Selain dari air tu tak dak kat sini ye? Melainkan air tin or botol dalam peti ais dia. Simple jek tapi makanan dia sedap. Selalu sampai beratur panjang orang yang membeli makanan ni pun. Nasi lemak dia kecik jek so kalau sebungkus tu memang tak cukup. Selalunya aku makan 3 bungkus ! Aku suka breakfast mcm ni. senang and simple. 

Mana nak dapat lagi breakfast santai-santai macam ni. Memang tenang sangat tengok suasana dia. Kalau pergi pagi tak ramai sangat orang. Tapi lepas jam 12 tengahari meamng orang ramai sangat-sangat sampai que pun panjangggg sebab kedai ni berkonsep SELF SERVICE ye.. Jadi yang ada datang ke Kuantan or bercuti ke sini mai la singgah n try kedai makan ni. ..

Hihihi jom layan gambar pulakk





antara menu yang dipesan. 















baby pun tidur lena jek sebab redup and berangin :)

No comments:

Post a Comment