Tabung nuffnang sayer :

Friday 11 April 2014

Balut Set Make up MAC untuk Hantaran sendiri !!

Hyeee. Ingat lagi tak sebelum ni aku pernah cakap pasal beli hantaran make up di MAC and mintak dorang wrap kan?? Haaa korang boleh gi balik ke link ni ! Ada aku pernah cerita. sO keesokannya aku pun pergilaaa amik pagi2 buta lagi 10 pagi pasai aku tahu time tu memang jalan tak jem ! Parking pun banyak !! sO dengan senang hati aku meredah hujan renyai2 ke Mid Valley sebab aku beli MAC ni kat sana. Sampai tepat jam 10.00 pagi, aku rehat-rehat jap depan bangku situ, supaya bagi masa depa nak buka kedai. Bila Nampak ada beberapa customer baru aku masuk. Bila da siap tu aku main tengok-tengok gitu je laaa.. Sebab dia letak dalam paper beg besar.. Nampak cm okey laaa. Tapi bila bukak balik dalam kete ini laaa hasilnya !!!

Erk !! Nape macam plain and xdek seni??? Meleper gini eh ??? Memang la aku beli barang sikit jep, tapi 5 barang pn dekat RM500 oi !! So belek lagi ermmm macam tak puas hati :'(


Dari tepi pun macam leper je kan?? Ish !!! Menyesal lak hantar kat depa. Dah la xpasal-pasal kene bangun pagi and p balik Mid Valley kan??? Kalau tahu baik wrap sendiri !! Ini macam seni bina buat rumah jeeeeeee . Sentap !
 
SO aku dengan bengangnye telah membuka balik balutan tu. Aku susun balik barang-barang tu sebab klau boleh aku nak la dia de yang separuh berdiri, Nampak de tinggi sikit. Tak mo laa plain cenggini kan?? Ish ! nanti nak letak dalam par hantaran tak menarik. sO aku pn mintak tolong staff aku balutkan guna food wrap ni. Nasib baik diap pandai buat. Kemas pulak tu. sO aku berpuas hati laaaa.. ^_^
 
 
Ok la sikit kan?? Ermmm memang la barang sikit je. sebab aku beli apa yang aku nak pakai je pun. Ish !!


Sisi depan =) So nanti boleh la letak kat par and hias bunga-bunga keliling dia


 

1 comment:

  1. jalan2 sini... jemput singgah ye... b2b 2014...^_^

    http://arenamuslimah.blogspot.com/

    ReplyDelete