Tabung nuffnang sayer :

Tuesday 6 November 2012

recording + SHooting !!!!

Pagi tadi aku sempat promote pasal Herbalife sat kan?? Hehehe sorry la sebab lately mmg busy sgt sampai tak ada masa nk update any news. Sampaikan ada customer yang msj kt hp tanyakan pasal Herbalife je! Good !! hehe.. Hurmm sO nak tahu kenapa aku busy sesangat kan?? Actually kebetulan time tu, aku busy dengan recording and macam-macam program yang opis aku anjurkan. Haaa aku siap kene buat recording lagu. Alahh bukan lagu apa pun, just barukan lagu PRODUKTIVITI balik. Tu pn nyanyi part chorus. Penyanyi utama kami Atilia and mamanya, Salamiah Hassan ^_^ . Tapi memang pengalaman baru bagi aku ^_^  Kitorang record lagu haritu kat studio abang hadi (carefree) Hehehe.. Like la page beliau yee. Jom layan gmbr2 lucu kami

makan2 sebelum mulakan recording

 Nervous


Serious !!

Yeay !! TAMAT .. hehe lega. Korang tahu? recording ni start jam 12 tghri jam 5petang baru selesai.. ^_^
hehehehhee gua serik !!

Haa lepas part recording tu we all kene shooting plak for this video clip. J0m layan gakkksss




TAMAT ..


No comments:

Post a Comment