Tabung nuffnang sayer :

Tuesday 17 April 2012

kucing aku gedik O.o

tiba-tiba aku nk share entri pasal kucing! 
kucing ni binatang kesayangan NABI ^_^
Orang cakap, kalau kita pelihara kucing, rezeki kita ni murah..
maybe betullah kot apa orang cakap.
 
Al-kisah sebenarnya, setiap kali mak aku call, mesti dia bercerita pasal kucing peliharaan kesayangan dia. Kalau dia xde mood nk cakap pun, bila tanya pasal kucing dia yang ktorang panggil "BOBOK" mesti dia ceria and rancak bercerita. pendek kata kucing ni memang ada kuasa luar biasa yang mampu membuatkan mak aku happy and ceria. Kucing...kucing... nampaknya kau dah berjaya merampas mak kandung kami !!!

ala si bobok ni tak adalah comel mana. bukan kucing parsi, atau kucing cantik. 
dia ni cuma kucing kampung yang senang nak di jaga. bulu dia pun bkn jnis kembang.
tapi bila hati da mula sayang... macam-macam la bole jadi. 
nasib baiklah aku tak pernah bosan lagi dengar cerita n kerenah kucing ni. 
tapi buat hati aku bertambah rindu nk keronyok peluk cium dia
 

ni la dia gmbr kucing aku 

Ni gaya dia tidur! 
buruk okey bobok!!!!!!
 


ni plak picture dia yang aku rasa so CUTeeee !!!!!
rasa nk lempang 10 kali



Oppsss ni bukan kucing aku da..
ni kotak pensel aku.
ok bai !
 


Pssstttt... khairunnisa tu nama sebenar aku der ... ^_^

No comments:

Post a Comment