Tabung nuffnang sayer :

Thursday 19 April 2012

kesan buta IT


Huhu.. inilah kesannya kalau buta IT.
sebenarnya aku agak terkilan jugak sebab shoutMix Chat aku ni tiba-tiba tak boleh nak di gunakan lagi..
Kiranya memang sape-sape tak boleh drop any komen kt ruangan ni.
Kebetulan aku dah lama tak menjengah blog ni.
Dah hampir berdebu dan berhantu dah kot blog ni kalau tak buka.
ada la dalam 7 bulan macam tu aku sikit pun tak amik port .. 
bukan apa, maybe busy or kata sebenarnya adalah..
M.A.L.A.S !!

hehehe..
sO bila dah malas buka tu, ini lah jadinya.
TIba-tiba je aku tengok ruangan ShoutMix dah jadi macam ni..
Al-kisahnya, blog aku ni, ex-student aku yang create kan. Dia dah siap masukkan macam-macam widget. 
sO aku kira cuci kaki tangan je masuk. 
Jadinya, bila orang dah buatkan, so aku memang tak tahu apa-apa macam mana nak baiki benda alah ni semua.
ada juga aku godek-godek buka. tapi, siap minta password bagai. bila masukkan password untuk blog ni, tak valid??? 


sO dengan ambil langkah paling senang.
terpaksalah aku biarkan macam tu. 
Kalau ada sesiapa yang tahu nak pulihkan shoutmix aku ni roger2 okeh ! 
ok bai! 

^_^


No comments:

Post a Comment