Tabung nuffnang sayer :

Monday 16 April 2012

BATTLESHIP at MELAKA


hye sekarang ni aku tak tahu kenapa aku malas sangat nk upload blog ni.. padahal banyak je aktiviti yang aku buat. Maybe busy or keje yang bertimbun sekarang buat aku tak ada mood nk upload or post smthing kt blog. 
kalau ada masa maybe la aku akan update. 
So...

apa yang korang buat weekend lepas ? 
aku? cuma bercuti ke MELAKA je. jalan-jalan release tension dengan kawan-kawan.
sekadar nk berjalan tempat yang tak terlalu jauh. kalau jauh sangat penat pula badan. 
Oh lupa !
sebenarnya aku nk cerita pasal movie yang aku tengok baru-baru ni. 
kebetulan ktorang dah sampai kt shopping mall dia .
MAHKOTA PARADE, so ktorang decide nk tengok movie yang orang cakap best and gempak sgt ni.
apa lagi klau bukan movie BATLLE SHIP !!!
 ada sape-sape yang penah tengok dah ke? 

ahad lepas aku dah tengok dengan kawan-kawan rapat aku


Ok bagi aku, movie ni not bad. tak bosan, penuh je debaran. dari awal tu da ada kelakar-kelakar sikit. 
cuma HERO dia awesome sgt. tengok tak aku siap amik cover yang ada hero lg. kikiki. 
tp ok la. mula-mula watak hero ni cm sengal + bodoh + berlagak pandai + nmpk cm lelaki tak leh d harap la. + nakal sbb slu datang lmbt keje. 
tp at last tu dia tjukkan yang dia mampu jadi leader. 
so jangan pandang orang sebelah mata. sebab setiap org ada kelebihan masing-masing. 
kelemahan dia kita bole anggap sesuatu yang boleh di perbaiki. 
^_^

battleship ni cuma kisah perang kapal dengan kapal alien yang 10x ganda lagi hebat and maju dari kita la kononnya. tp kita cuma guna kebijaksanaan + kapal lama yang xleh d detect oleh sistem teknologi depa. 
keselurahan cite ni aku boleh kasi 8.5/10 

opss bole tak nk selit pic aku ke melaka sekali 
lalalalala ~






No comments:

Post a Comment