Tabung nuffnang sayer :

Monday 26 September 2022

TOP MENU TACO BELL YANG AKU SUKA

27 September 2022
1.45 pm..

Sementara masih ada masa lapang sebelum jam 2.00 petang ni nak review 1 makanan yang best sangat. Boleh kata simple, sihat dan sedap. Sebenarnya aku memang suka sejenis makanan yang macam ni contohnya subway, roti sardin, and yang kali ni, Taco Bell. Nama macam biasa-biasa kan? Tapi bagi aku makanan-makanan dia sngat sedap. Last week we all tak tahu nak makan mana  sebab kadang hari minggu selalunya kami decide nak makan di luar je. Since ada baby kecik ni susah nak masak-masak sangat, maka aku lebih fokus kemas rumah dulu. Rumah yang banjir tahun lepas pun masih ada saki baki belum dikemas yeee. Lama kan ?



berselera anak dara ni makan ha. Memang habis licin. Semua anak-anak suka


Taco Bell yang aku pegi ni dekat Cyberjaya. Agak dekat jgk dengan rumahku. Kedai dia pulak diluar mcm tu. So tak perlu masuk ke mall and park kete jauh-jauh untuk makan ni je. 



Menu dia ada banyak tapi aku share yang kitorang sukaaaaaaaaaaa makan ye. Recommended la Hehehe 





Untuk menu lain you all boleh google.  Harga pun berpatutan dan keyanggggg ye. hehe 

2 comments:

  1. Tak berkesempatan lagi nak singgah taco bell nie kak hannis.hahaha.. biasa je lalu depan kedai dia. Masa awal buka dulu ramai gilaa org beratur kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedappppp. mmg jd favourite la selain subway tu ha. cuba rasaa

      Delete