Tabung nuffnang sayer :

Thursday, 27 August 2015

THE PISANG CHEESE

Tengahari tadi we all lunch di Kelana Jaya. Dekat dalam kedai tu ada orang jual The Pisang Cheese pulakkkk. Memang feveret la kan? Selalu dah dengar goreng pisang cheese ni tapi tak pernah jumpa lagi yang banyak cenggini. Pisang dia pun sedap. Habislaaa makan manis lagi aku minggu ni. Aduhh lepas ni kene bilas dengan air masak banyak2 badan ni. Tapi tak apa laa fikir lepas beranak nanti 100 hari tu nak pantang mcm-mcm. 

ni namanya pisang salted caramel with cheese . Entah betui ke tidak. Hihi 
Sebenarnya ada macam-macam perisa the pisang cheese ni. So kita boleh pilih nak yang macam mana. Harga boleh tahan mahal, tapi kalau tengok ke cheese yang dia letak memang tak leh lawan laa cair air liur weiiii... 

ni la perisa yang ada dekat kedai

Aku beli 2 perisa teros. TAMAK haloba kan??? 

Ni plak chocolate cheese. Sedap ! 

Bagi yang dok area Kelana Jaya mesti dah tahu kedai mn kan?? Stadium FAM tempat selalu pemain malaysia berlatih tu. Belakang stadium tu ada kedai makan derek2. Korang carik kedai yang kiri sekali yeee. =) 

5 comments:

  1. aaa sdapnya awak.. yg salted caramel tu sedap tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. paling ramai order salted caramel. memang sedap :) hihi

      Delete
    2. Pisang cheese memang sedap :-)

      Delete
  2. ishhhh..sedap ni..
    makan tak sedar habis sebekas

    ReplyDelete
    Replies
    1. mahal tp secoet dlm. 2 org mkn jek sekotak

      Delete