Tabung nuffnang sayer :

Thursday 13 October 2011

kenapa gambar ni rasa macam di alam DRAKULA ???

hehehe tadi lepas kemas buku-buku untuk di bawa ke pameran minggu depan, aku pn melangut depan PC ni. Belek-belek apa patut.. Tgk gambar tup - tup ada satu gambar tu macam pelik je... Bkn gambar aku yang pelik, tapi background nya. Hehehe actually gambar ni supposely ROSAK ! la kan ?  tapi bagi aku nice sangat. Sape bole buat cmni?? hehehe tapi ni semua pn kebetulan. One of my frends yang tukang snap picture ni pn bkn kaki ambik gambr. Dia main snap sbb we all yang minta tolong.


Cuba korang perhati gambar di bawah ni . 

'
'
'



Lepas tu bila aku upload dalam facebook, member-member cakap " Oi Oi.. ni korang zaman drakula ke haper ni? apsal gmbr belakang kabur ? SCARY la ! hahahahaha "... sedap kau orang menghanjing.. ermmm tp walaupun gambar ni di kategorikan ROSAK ! tapi aku suka... nampak cantik je.. padahal tak di edit langsung .

Oh . sebelah aku ni kwan sekerja aku. Dia ni chinese mix siam =)  . aku plak macam biasa, in the PINK mood


No comments:

Post a Comment