Tabung nuffnang sayer :

Monday 19 September 2011

Genting Hari Kedua - Induksi ..induksi .. induksi !!

Hai hari ni aku upload gambar hari kedua kitorang induksi di Genting.. Ingat bebudak U je ke ada induksi ??? we all yang govement servant yg baru-baru ni pn still kene induksi tahu before sah jawatan btol-btol. kene exam bagai plak nanti.. Tapi induksi kali ni simple-simple je.. sO nasihat aku, hargailah apa jua pekerjaan korang... Bukan senang nak apply kerja sekarang kan?? Selagi rezeki tu halal, so tak salah kita bersyukur dengan pekerjaan yang ada. Semua rezeki dari ALLAH kn?


Ni hari kedua .. Tengoklah  bilik dah bersepah dengan baju-baju.Time ni memang main sauk mana baju yg bawa. Then malam tu balik dinner memang kene kemas beg. Esok nk check out dah !
Katil aku yang hujung dekat tingkap tu.. huhu 
(nasib xde benda asing dalam gambar ni)

Ni suasana dalam kelas plak.. So sepanjang 3 hari tu memang kene dengar ceramah je

My group... hehe Buka hamper yang menang team building semalam.
Aku kiri sekali bersama semua pegawai baru MATRADE


Petang team building lagi. Kali ni aktiviti ekstrem lah plak !


carilah mana aku

 
malam plak we all DINNER BBQ !! =)



Favourite photo aku.. Bersama kawan chinese aku  Cik Swanee =)

huhu pkul 12.00 tengah malam we all naik bilik and berkemas untuk chek out tghari esok..

No comments:

Post a Comment