Tabung nuffnang sayer :

Saturday 6 July 2013

emas dinar untuk hantaran kahwin ??

Korang pernah dengar pasal emas dinar or Public Gold tak ? Haaaa aku nak sharing sikit pasal benda ni. Mula-mula aku pun tak amik endah pasal benda-benda ni. Aku sendiri tak pernah kisah pasal emas dinar ni. Yang kelakarnya, masa mula-mula bf aku Tanya pendapat dia nak beli emas dinar aku siap condemn and bergaduh. Mestilah sebab kita tak tahu apa-apa pastu melibatkan duit yang banyak jugak. Memang teruk jgk bergaduh. Hahaha sebab dia plan nak kumpul emas dinar ni banyak-banyak. So mana tahu thn dpn beranak and berganda, silap2 boleh jadi hantaran kahwin. Lagi aku hangin sebab ingat kan mengarut!!
 
Tapi tah kenapa tiba-tiba je bila da cool tuh, and kembali waras. Hati aku cm terdetik nak tahu. Apa sebenarnya emas dinar. Kenapa dia beria sgt nak. Paling aku pelik sebab ramai jgk kawan-kawan aku yang sibuk cari emas dinar. Wah!! apa kah?? dah macam fenomena. Lagi rumet aku sendiri pn cakap dia penah tempeh and cari emas dinar nih, tapi sayangnya da habis and ada plak kedai yang tak mo jual. Pergghhh!



Okey tu laaa bentuk emas dinar. Sekarang ni si dia ngah kumpul koleksi emas dinar 20 keping. Hihii sementara tgh murah tu membeli la. Kalau tak menyesal nanti! 

Antara artis pnh buat hantaran emas dinar ni M.Nasir and Irma Hasmi. 







No comments:

Post a Comment