Tabung nuffnang sayer :

Friday 27 September 2013

Bangkok Part 3

haish ... harini ari sabtu. pagi2 aku dah bangun untuk servis kereta. dah lama sangat kereta aku tak ke SPA  kannn ... kereta pun ada spa okey and perlu dijaga. okeh ! sebenarnya smbil tunggu kereta siap tu la aku rs nk smbung entri ke bangkok tempoh hari. Dah lama sgt tak update walhal hati ni meronta2 nak update malangnye kekangan masa menghalang. haaa amik ayat skema plak aku bagi. hihi .. okey part 3 ni aku habiskn je la cite pasal trip aku ke sn kn. actually aku pergi pun bkn sbb bercuti tapi bekerja, so xada ms sgt nk berjalan. 

Tapi sempatlah kalau nak melawat n shopping sket2 kt mall dia. last day kat sana ari jumaat tu we all ada discussion lagi dgn 1 company. flight plak mlm dlm jam 7.50 cmtu. so lps abis discussion jam 11 pg tu we all tros shoot balik hotel, chek out dari hotel dan pergi platinum mall. smlm smpt ke mbk mall. 2 mall ni boleh di katakan femes di Bangkok. ermmm tp teros terang ckp kt sini bg aku bkn tmpt taste aku nk shopping. brg kt sini mostly sm mcm malaysia cuma lbh murah sikit. tp murah pn dlm rm10 or rm5. jd lebih elok beli di Malaysia je... seyes tu pandangan aku la.. so barang2 di Malaysia murah2 sbenarnya.

lepas shopping kami tros ke airport.. dlm airport sn perfume murah2. brg2 pn murah sb free tax kn. jadi aku smpt mmbeli lipstic MAC. beza rm11 je cmtu dgn harga di butik MAC sunway . so far pengalaman keluar negara utk bekerja ni lain sket. ada best n ada xbest. tp lbh pd knowledge n seronok ... dah dah jom layan gmbr plak.. k bai!!

 sepanjang sesi dlm conferences.



 bersama media manager company Thailand d sn yg  slu deal dgn kami psl countries masing2









 bertemu wakil international labor organisation utk bbincang isu wages.










bgmbr di airport. nice ada wall mcm ni




 yee itu laa dia total 3mlm duduk di sana. rm1607.92 .dah ditukar ke mata wang Malaysia. 1 mlm rm535 cm tu huhuhu tp kt sn we all guna duit sdiri dlu.

No comments:

Post a Comment