Tabung nuffnang sayer :

Thursday 14 June 2012

Korean Clothes !! (Limited Edition Only)

Hye.. sebenarnya aku bukan penjual baju. Aku cuma penulis blog jewwww.. Tapi di sebabkan kawan aku ada buka butik, sO aku berkenan 2 helai baju ni. Aku ingatkan harganya mahal. Tup-tup katanya xlebih RM35.00 pun !!!! Wah, sO ada la baju-baju tu yang aku suka. Tapi satu aku dah rembat baik punyer. Harganya baru RM35.00 shj. ^_^ Nanti lah aku uplOad pic baju tu sebabnya tertinggal dalam kereta adik aku ! Then antara baju yang aku nak tapi di sebabkan dah sama pattern, sO aku pendamkan je. XmO beli !
Tapi ni limited editiOn jew. Katanya 1 baju ada 1 design je di kedainya. sO sape-sape yang berminat untuk beli baju di bawah ni bOleh je drOp komen. Tak mahal pun. Baju pun di order dari seberang sana nunnnn... 


 CODE (001)
Colour: Black(SOLD OUT), White (SOLD OUT) , Red (STILL AVAILABLE)
Fabric :Chiffon
Size: Free size (S-M) 
Price: RM35.00 (including postage)




 CODE (002)
Colour: Leopard Black (STILL AVAILABLE)
Fabric :Chiffon
Size: Free size (S-M) L also can
Price: RM40.00 (including postage)


Drop ur komen or email if interested. 
I'll reply a.s.a.p ^_^


No comments:

Post a Comment