Tabung nuffnang sayer :

Wednesday 6 June 2012

Berparty Farewell di Kenny Rogers


Sebenarnya gambar atas ni di ambil masa kitorang semua dah pun nak balik. Sedih la plak, bila sorang kawan dari unit kami akan berpindah ke unit lain plaks. S0 memang kekuranganlah warga lelaki untuk unit kami ni. Kesimpulannya inilah warga unit aku. Ada lagi beberapa orang yang tak dapat hadir sebab meeting, outstation dan sebagainya. Pink semestinya memang aku lah kan ! 

Actually majlis ni kitorang sambut Selasa lepas. Tapi maklumlah, kalau busy memang jarang boleh post entri terbaru. s0 layan gambar je lah yeee.. 

Taraaaa dapat i pad !
Tipu je. Ini cumalah Album digital. Harganya dalam RM150.00 ++ kot.
 S0 ini lah kawan kami yang akan bertukar ke unit lain. S0 sad. hehe Actually dia ni seni0r aku memandangkan dah 5 tahun kot dia bekerja. kalau nak di bandingkan dengan aku, baru 2 tahun je aku bekerja di sini. s0 selalunya pgi-pagi aku akan bgosip dengan dia. He nice. Suka bercerita dan paling best suka share information. Aku paling suka dia ajar cmne wt slide power point sebab dia slalu je buat slide. Slide dia pn ringkas and nampak profesional even background putih. Arghhh bila ingat time kt kampus dlu slide bagai2 warna, memang nak ketawa kan?



Lepas ni tinggal boi sorang je dalam unit kami. 

Dua-dua gila!


BYE SHARIL !!!

4 comments:

  1. wow.. seronoknyer... hope persahabatan kalian sentiasa berkekalan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe insya ALLLAH moga berkekalan. wlaupun memasing mulut cm puaka kadang2 ^_^ ... hehe tp tu yg manis utk d kenang

      Delete
  2. dah start rasa kehilangan pakcik sahril tu...=(

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalu tersebut nama beliau kan ? huhu sob sob :(

      Delete