Tabung nuffnang sayer :

Monday 24 October 2011

jom pegi pesta 1

 di booth pameran Publication House

hehehe.. hari ni aku baru boleh upload gambar-gambar yang program aku attend minggu lepas. Minggu lepas mmg minggu busy ktorang. Dari hari isnin - jumaat memang we all busy untuk prepared all things yang melibat that big event. Aku bawah unit publication House, sah-sah lah kene mengangkut and pilih buku-buku untuk pamerah. Kali ni the program more to Innovation. sO buku-buku berkaitan inovasi je la  yang kami bawa. Lagipun program tu dirasmikan oleh Timbalan Menteri we all . 

YB. Dato' Mukhriz Tun Mahathir





Ni plak area booth yang aku jaga. Publication bkn ramai pn. 
ckup la 3 officer 




 last aku show gmbar peserta-peserta yang hadir. Tak la shOw semua



sambung hari kedua plaks

No comments:

Post a Comment