Tabung nuffnang sayer :

Thursday, 5 February 2015

Susah hati kalau tertinggal ni untuk berjalan jauh !!!

Lama betul aku tak update. Hurm .. hurmm aktiviti berblogwalking masih berjalan seperti biasa, tapi nak menaip jek malas. Hihihi kene amik mood dlu nak taip kot. Kelakar sangat alasan kan?? Tapi sebenarnya busy. Awal-awal tahun biasalaah. Nak honeymonth kene tunggu hujung tahun !! Huhu sO

kerja masih suam-suam kuku ye. Tunggu tengah tahun mesti tak Nampak meja dah


 sO entri ni nak bercerita again ! Aku tertinggal lagi feminine wash aku . Kenapa la selalu careless and terlupa. Belum tua lagi kot. Termakan semut kot ! Masa balik kampong untuk bersanding belah lelaki tu, aku rasa dah pack semua stuff aku. Tapi memang banyak yang tertinggal tau. Pin terlupa, kasut husband pun terlupa, shampoo pun terlupa. Tah apa di fikir pun tak tahulaa tapi masa pack barang tu pun memang pagi-pagi buta. Pagi tu nak bertolak, pagi tu jugak laa nak bersiap kan?? sO rasakan. Sekarang ni memang tak boleh buat keje last minit. Tapi paling aku tak suka kalau tertinggal feminine wash aku tuh. Kalau boleh cuci dengan sabun biasa tak apa la jugak !

TAPI korang jangan buat perangai mcm tu, sebab sabun biasa lagi-lagi sabun mandi Ph nya tidak sesuai untuk alat intim kita. Mungkin kadar Phnya tinggi berbanding pencuci khas ni. Jadinye aku dah resah gelisah ! Memang tak sedap wei if tak cuci. Korang kalau tak cuci muka dengan sabun mcm mn rasa?? Haa gittuu ler ! Walau masa tu we all balik Kelantan agak sekejap, dalam 4 hari shj tapi still tak boleh kalau tak ada.
 
 
sO apa aku buat, just carik je la kat mn-mn kedai kan?? Tak yah amik yang besar pun tak apa, just amik botol kecik sebab dah tahu kan cuma dalam 4 hari mcm tu diperlukan. Kalau beli botol besar mcm rugi sebab kat rumah KL dah ada 2 botol lg baru beli. Makanyaaa aku amik jek laa botol kecik ni. Harganya RM9.90 boleh tahan jugak kan?? Kecik kecik cili padi sangatttt. Plus yang ni boleh bawak masuk handbeg !!
 

muat untuk beg. Kecik shj
 
Bila dah ada benda ni, aktiviti harian berjalan lancer ! Tak payah rasa rimas or tak selesa. Sebab dia membersihkan tempat paling penting untuk dibersihkan. Bila semua bersih and selesa, mestilaaahh kita pun ceria and happy ! Nak tengok pengantin happy ???










Dari pagi sampai petang tak ada masalah pun. Tak ada rasa gatal-gatal or rimas kan?? Habis event tu, Perdana Resort bagi we all menginap di hotel dia untuk 1 mlm. Ok la sebab badan penat-penat, tros dapat bilik untuk rehatkan diri. Hihihi Perdana Resort KB ni very recommended. Tak sangka pulak orang still ramai walau bukan musim cuti skolah.


wow sangat tengok dorang hiaskan katil tu. Hik hik hik...

Bangun esok pagi teros sarapan. Sarapan pn okey. Then dalam jam 10 pagi we all check out. Banyak benda lagi nak buat weyy ! Rugi kalau balik kampong duduk hotel shj kan??

tepi tu laut yeee

lobi hotel

pool tepi dewan majlis aku

Bangunan baru Perdana Resort in progress


Okeyy check out hotel. Abaikan barang-barang di belakang. Hadiah penuh 1 kete
 

1 comment:

  1. sama la keje nik kat opis tu. ni blh relex2 lagi. tunggu bln 5 n 6.confirm bz.

    ReplyDelete