Tabung nuffnang sayer :

Tuesday, 13 January 2015

Tudung NAELOFAR pulak !!!!!!!!

Ha kan satu-satu aku addicted ! Lepas habis musim Fareeda, femes pulak dengan Naelofar Hijab (NH) kan?? Memula tu aku tak ada laah nak amik port sangat pasal tudung ni, sebab dia berbentuk shawl. And aku memang hate sangat dengan shawl sebab muka aku akan jadik makin tembam if memakai SHAWL !! Diulangi ... jika memakai Shawl !! Sebab tu aku lg selesa pakai tudung ada awning macam Fareeda tu kennn. Tapi tak la beli tetiap bulan. Selalunya ada laa jugak membeli sebab bila kira-kira, 2014 jek dah ada 10 helai. ERmmm itu dah bersamaan setiap bulan jugak gayanyeee . Phuii !
sO dah tahun baru 2015 ni, tetiba macam nak cuba laa NH ni. Lagi-lagi pulaks kengkawan kat opis ni dah bercerita sana sini tudungnye best, lembut, senang dibentuk, jimat masa. Aku rasa macam kelakar pun ada. Tudung shawl mcm tu cepat jugak ke nak pakai??? Aku kalau dah pakai shawl ni maunye dekat 20 minit ! FULL STOP !!. 20 minit tak campur dengan make up okey. Make up lg cepat kot dari nak pakai shawl. Punyalaaa tak suka kan! Tapi bila ramai dah cakap mcm2 pasal shawl Naelofar ni, aku pun suam-suam kuku jugak laa mencuba. Tup.. tup tetiba jadik tersuka lah pulak.
Tempek sket NH ni sebab pos laju baru smpai

Nampak tak aku order lagi hari ni. Huhuhu ni kaler DUsty Grey

ni la kaler aku order tu.

Ermm esok bonus baru masuk, tapi dok membeli lagi ! Haiyooo. Pg tadi 1 parcel sampai lagi barang yang aku order semalam. Susah nak cari kaler yang kita suka sebab stock banyak habis. Orang plak berebut-rebut kan?? sO setakat ni aku baru ada 3 kaler jek. Ada lagi 2 kaler on the way esok sebab baru order. Lepas ni nak STOP !! Nasib baik jek harga dia agak reasonable. RM50.00 sehelai.

NI first colour aku beli. Memula tak nak pakai. Tapi sekarang sebok nak cari semua kaler. Tapi sayangnya banyak dah habis stock ! Laku betul NH kn?





15 comments:

  1. Kawan kite ade beli Naelofar Hijab ni. Die beli dekat ioi city mall putrajaya. Ada booth kecik kat situ. Kite pon ingat nak menerjahnya hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eka, memang beli dekat ioi city mall putrajya yg kaler pink and biru. Tapi kaler selalu out of stock smpai kene hunting carik dekat ig memana. Huhuhuhu . Aritu dekat ioi city mall tu katanya dah banyak kaler2 cantik habis :(

      Delete
    2. ioi city mall kat tingkat berapa booth nya? landmark?berhadapan kedai ape ye?thank you in advance..huhu

      Delete
  2. Replies
    1. Boleh dikatakan senang jugak. Tapi rasanya ada 1 lg design yg senang pakai. Forever young punya kot

      Delete
  3. senang pakai..syira pun ada 2 :D

    ReplyDelete
  4. cantiknyaaa! suites u lah babe! nt beli lg. rara terungin Duck Scarf tapi mahaiii.huaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duck scarf tu mahal bebenor. Tengok harga pun tercekik hihihi

      Delete
  5. cantik warnanya. sesuai dengan awak. nik jugak la yang selesa dengan bawal jea...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi dulu2 pakai bawal jugak. Tapi selalu jek berubah citarasa ni haaa

      Delete
  6. tudung naelofar ni mmg pemes skang. nadia pon tgh berkire-kire gak nk bli ni...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli jgn tak beli hihihi.. Dulu pn mls nk beli tp dah beli 1 ni haa jadik TERsuka pulak !

      Delete
  7. Meh meh shoping gan kite
    Original wa kite ek 0122042462
    Or ig naelofarhijabbatucaves

    ReplyDelete