Tabung nuffnang sayer :

Tuesday, 6 May 2014

Bakal suami muda dari aku ?

 
 
Penah nmpk tak kata-kata camni sebelum ni?? Hik hik hik mesti korang dah selalu terbca kan.
Giler ah hebak Madonna kalau beza umoq dgn bf dia pn 33 tahun hokeyyyy !! Tina Turner beza dengan bf dia pun 35 tahun lagi dasat !! JLo 16 tahun beza, Mariah Carey 12 tahun (masih boleh tahan laaa) Itu baru retis luar Negara. Retis dalam Malaysia ??
 
 
Ayu Raudah 32 dengan suaminya pemain bolah sepak Aidil Zakuan 28 tu. Beza usia 4 tahun jugak laaa. Maizawati (janda Akhil hay dlu) beza 10 tahun dengan suaminye yeee.. Abby Abadi pun dapat suami muda. Rozita Che Wan xyah cakap la aih. Izzul Islam pun sanggup mengahwini isterinya yang lebih berusia dari umur dia. So what the fish la kan?? Apa nak heran kalau kita dah dijodohkan dengan lelaki yang lebih muda kan?? Tak ada dalam al-quran mengatakan haram berkahwin dengan lelaki muda. Kalau ikut sunnah Nabi sekalipun, baginda sendiri pernah mengahwini wanita lebih berusia dari dirinya. =)
 
Okey panjang plak mukadimahnye kan?? hik hik..
sebenarnya nk story kejap, bakal suami I olls pun muda dari I.. muda dalam 3 tahun camtu la. ^_^
Rock tak? hik hik .. Bila da jodoh. Allah tu kan lebih mengetahui.. Memang dia lebih muda dari aku. Kadang-kadang bila orang Tanya berapa umor dia, mesti ramai bagi reaksi terkejut. Muka tak leh blah semua kan?? Kenapa? ingat lelaki berusia tu matured sgt ke?? huhu Umor tak menentukan sikap seseorang kan?? Yang penting hati kene ikhlas.
 
 

 
Ok la chow !

7 comments:

  1. Same la kita sep sikit..hihi..
    Tapi 3 taun je xdelah ketara sgt kan..kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi sep !!! sama kan?? umo dia bape skg??

      Delete
  2. xnmpk muda pun sis...sesuai je dgn sis taw...

    kalau di luh mahfuz dh tercatat dia untuk kita, kira rezeki la.. kih..kih... semoga kekal hingga ke jannah ye sis... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol3.. jodoh kita dah lama tercatat di Luh mahfuz kan?? tak dak sape boleh pertikaikan ketentuan Allah.

      Delete
  3. dua tiga hari nie memang research "lelaki muda dari perempuan" je . ahaks ! lepas tu terbace entry nie . same lah ! sep ! hehee .

    ReplyDelete
  4. saya after dapat tahu kebenaran, mula la nk meng google. tapi, beza setahun aje la. hehe..

    ReplyDelete
  5. saya after dapat tahu kebenaran, mula la nk meng google. tapi, beza setahun aje la. hehe..

    ReplyDelete