Tabung nuffnang sayer :

Monday, 3 February 2014

Cerita aku dengan Herbalife

Pagi ni rasa nak update pasal Herbalife. Entahlaahh maybe tahun ni dah masuk tahun ke 3 aku consumed Herbalife and still do business with Herbalife. Memang seronok, tapi aku mempunyai masalah yang sangat besar. Iaitu kekangan masa. Tapi dalam dok sebok-sebok aku pun, aku still boleh balas semua emel, wassap dan SMS customer-customer aku yeee. Huhu. Tapi ada jugak orang yang beli dari orang lain tapi mintak aku consult. Eh mana boleh ! Sepatutnye u olls kene dapatkan consultation dari Coach korang sendiri. Di mana korang beli produk Herbalife. Tak boleh sembarangan orang je Tanya-Tanya sebabnye kesiaaaannn la u olls dah la beli kt orang lain, dia dapat duit and untung, sO orang lain terpaksa menadah and mengajar. Bukan factor berkira, tapi cuba amik contoh logic, u olls kasi dia duit, tapi uolls tak dapat maklumat tepat dari dia? U olls pulak dapatkan nasihat dari orang lain yang tak dapat apa-apa, sedangkan dia pun kene berkorban masa and tenaga nak taip sms and pertanyaan. Last2 cakap dah beli kat orang lain ? Eh emo pulak kan? No laa aku cuma memberi peringatan kepada orang-orang baru. ^_^
 
Hari ni bukan mood sentap, cuma mood nak sharing gambar yang baru je di edit. Hihihi mesti orang tak pernah jangka aku ni pernah gemok satu ketika dahulu. Memang berat aku naik almost 15kg dari berat asal. Tak risau ke badan dah dipam-pam macam apam balik? HUhuhu dah la ketinggian aku cuma 149cm je, jadi kene laaa jaga brat badan. Kalau naik je memang Nampak la katiknyee aku. Huhuhu sedih kan =( muka pun Nampak empat segi ... Lolllsssss. Nampak sangat pelik. Hihi so perjalanan Herbalife aku adalah apabila berat aku dah mula mencanak2 naik. Dalam 12kg - 15kg jugak naiknye sebab sebelum tu berat aku cuma 44kg. Lepas je keje, berat dah mula naik ke 56kg !!!!!!!
 
hihi iklan kejap !!
 
Kendian aku pun pegi laa gym, aku cut makan ! Tak nak makan nasi. Huhuhuhu nekad jugak la. GYM hampir setiap harilaaah aku. Tapi berat still tak turun walaupun 0.5kg !! Geram tak?? Memang fed up. HUhu sedih and rasa macam apasal badan aku tak mo turun-turun ni!! Apa masalahnye ni??? Jadinyee aku pun search la di internet. Jumpa psal herbalife. Masa tu Herbalife tak famous lagi. Memang jarang orang tahu pasal Herbalife. Kiranya aku kaji and baca dalam blog-blog. Tengok testimoni bagai. Nak di jadi cerita, aku pun mengambil keputusan untuk cuba Herbalife. Aku contact laa seorang ni. Tak kenal pun, tapi semenjak tu la we all jadi kenal. Dia coach aku and sanggup berhenti kerja untuk full time business herbalife ni. Now income dia je in Herbalife nak cecah RM6000 - RM8000 sebulan. Wow kan??
 
 
Oh masa tu aku cuma beli 2 benda je. Formula 1 satu and Tea mix. sO aku pun makan laaa. Seminggu tu memang tak berubah. Ish !! Dah nak giv up weii !!! Nasib baik laaa aku teruskan jugak. Dalam sebulan tu rasa baju and jeans sudah longgar-longgar. Memang kalau pakai Nampak gelebeh. Tapi bila timbang berat cuma turun 2kg ! Yesss In Herbalife yang turun 2kg tu lemak-lemak padu. Sebab lemak otot air sume dikira juga laaa. Jadinya turun lah sebulan 2kg mcm tu. Kira okey la sebab baju and seluar CONFIRM longgar !!! Sampaikan aku kene beli baju-baju baru. Haish !!!


F1 Herbalife and Tea MIx

Oh bawah ni gambar sebelum aku dengan Herbalife yee. Memang tak banyak sebabnye aku malas nak bergambor bila badan naik =(
 
Badan ku yang semangat !! Berlindung di sebalik ibu hihi
 
Haa nila dia dulu-dulu. Konon pose kan? Pdahal duk cover lemak. Nak amik picture pun berat rasa
Ok gambar ni paling tak boleh nak menutup lemak aku yeee
 
muka penuh jee . Jadi empat segi. Kalau bolat ok lagi naaa

Ok kiranya lepas tu aku teros je bersabar. Ikot je nasihat coach. Makan makanan yang berkhasiat je. Eh tapi aku paling suka part bila boleh makan nasi !!! Hihi happy sgt2 woii !!! Aku memang makan nasi and tak penah skip every lunch hour !! So lepas 3 months tu aku timbang and berat aku totally turun 8kg !! Suka oi ! Memang sikit tapi target aku 10kg, Cuma bila dah 8kg pn dah Nampak ok. Tak mo kurus sangat


ini dah 3 bln with Herbalife. Decide mulakan bisness dengan Herbalife nak tolong orang turunkan berat badan jugak. Hihihi Total LOST 8kg !! ^_^


Ok nak bergambar pun tak yah nak COVER lemak sangat laah lepas ni !!


Baju pun dah longgar

Hihi muka da tak ada petak lagi yeee
 

Bersama kawan-kawan yang nak join bisnes jugak =)



LATEST ME !!!


 
Okey tu je nak sharing . Tapi seronok berbisness dengan Herbalife sebab first income aku sebagai SUPERVISOR HERBALIFE adalah :

 
Hihi  Paling banyak penah dapat almost RM5,000 lbih bila di campur dengan retail and so on =). Boleh baca entri lama aku my-first-income-selepas-supvervisor.html
 
Ok laa sape-sape nak order Herbalife with Consultation boleh wassap aku 018 2178984

No comments:

Post a Comment