Tabung nuffnang sayer :

Tuesday, 7 January 2014

Opsyen PENCEN atau KWSP ??

 
Akhirnya setelah 3 tahun bekerja, surat yang ditunggu-tunggu pun sampai sudahhh.. Bila tunggu-tunggu tak kunjung tiba, bila lupa and dok ralik sibuk kat opis ni tup-tup surat ni sampai ke meja. Apa lagi terus bukak and bibir memang senyum memanjang. Maklumlahhhh da dapat surat pengesahan jawatan yang sebenar-benarnya dari JPA. Wiiiiiiiiiiiiiiii ^_^ (Nampak tak muka happy?)
 
sO dalam surat tu kita diberi hak untuk memilih samada untuk memilih skim pencen atau nak teruskan penolakan KWSP. meaning lepas bersara nanti tak dapat pencenlaa. dapat gedebuk EPF tros. Jadi dengan cepat-cepatnya aku terus lah memilih skim pencen dan hantar kepada bahagian HR. Alhamdulillah. Syukur dengan rezeki Allah. Harap-harap lepas ni rezeki lain pulak menjengah ku. hihi .
 


No comments:

Post a Comment