Tabung nuffnang sayer :

Friday, 10 January 2014

nak jimat ke ni???

ok mcm kene je kan dengan tema 2014 "misi berjimat-cermat". hihi so tajuk da gempak bak hang, nak jimat ke kan smpai mkn ni jeeeee.. mcm btol2 sengkek.. huhu ok sebenarnya tak pun. tang jimat cermat mmg ye la misi 2014. lgpun barang-barang makin naik harganya. jadi terpaksa amik inisiatif utk berjimat. tapi .. tapi aku mkn ni bkn sbb jimat, tp sbb mlm mlm mmg aku xmkn nasi. 'diet' okey! ok. hihi sbnarnya ni la rutin mlm ...

haaa sbenarnya ni la mknan n minuman kegemaran aku mlm2. biskut kering cap ping pong dgn milo panas. klw sape yg de hobi cm aku ni gk sure th cmne sedap biskut ni dicicah milo or teh. so mlm ni aku layan milo panas cicah biskut kering smbil berblogging. bahaha rileks sket. sbbbnyeee esok coti weeekendd. suka kan. aku th semua org suka weekend.

so tiap mlm aku xperlu risau lg da nk cari mknan sbb ni laa mknan aku. feberet sgt. smpai xpnh bsn minum. ok mls ckp byk. nk sambung cicah biskut. korang jgn lupa try





ni la biskut cap pinc pong . xmhl pn rm4.50 xsilap aku.tehee.. sbln stok mmg sgt bbaloi utk mkn mlm

6 comments:

  1. selalu mkn biskut cicah nescafe kat opis petang2 kalau lapar..mmg nikmat sgt..

    ReplyDelete
  2. ramai kn suka biskut kering ni hihi dia lemak2 manis gituu

    ReplyDelete
  3. salam dear.done follow u, follow me back?? http://aliyahsyofia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. berjimat cermat dan buat business dear..eheh..boleh cari duit lebihhh..ehehhe
    salam perkenalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. business pn buat jugak. Hihi I am Herbalife independent Distrubutor, Jamu Susuk Dara agen and jual Vitamin C juga ^_^

      Delete