Tabung nuffnang sayer :

Sunday, 12 January 2014

hadiah ulang tahun ke 2 utk si diaaaa

hi harini nak selit-selit update entri baru la wlw pun busy sket. sebenarnya ni pn update through tablet. aku tak bpe gemar nak update entri melalui tablet, sbb nk taip pn agk limited. lepas tu nak edit2 bagai pun ssh.. tapi x apala alang2 ada benda nak sharing suka2 jadi gigihkan diri la..lagipun blog aku ni pun pun pasal personal.

 14 januari ni, genaplah 2 thn aku knl buah hati aku tu. soo paling ssh skali dlm nak kasi hadiah adalah pada org laki. hihi tp dia jenis simple2 jew.. dia bkn jns kisah aku kasi apa orgnye pn menerima je. jadi x laa ssh sgt aku nk memikirkan. sooo ms lepak2 umh makcik dia aritu, aku sempat tnmpk botol minyak wangi dia da habis pn isinya. jadi timbul lak idea nak kasi dia perfume la..

kebetulan pulak, baru2 ni aku ada terbau 1 perfume yg alang2 sama je bau dia dgn perfume lm tu. perfume lm dia brand buvlgari aqua pure home.. haa ye la kot ejaan dia. xigt. hihi tp da dpt th de brand lg murah dr perfume bfore so aku rembat la 1. itu pn th bau dia sedap pasal de bdk opis pakai. bau dia nice.  so aku tya la kwn aku tu beli mn n berapa rege. tekejut bila th murah ja. xsmpai rm50. hihi .. so rembat 1 naaa...

klw jenama sblm ni harga mau rm300 so baik la bjimat cermat, lgpun dia sdiro xmo hadiah mahal2. hihi .. so perfume brand romano jadi pilihan kali ni. bau dia best. xcaye korang bau sdiri ye. ok layan gmbr plak yee

dear YOU .. tq for everything that u done for me for this 2 years our relationship.. smoga urusan kita utk ke langkah seterusnya dpermudahkan Allah swt. ^_^


ok ni la dia pilihan hati utk hadiah cik cinta hati. kaler hitam je yg best tw.

ni botol dia. harga pn bbaloi. rm32.99 ^_^

yeay da balut cntik2 hope si dia suka la ye..xperlu mhl2 yg penting ikhlas hihi



2 comments: