Tabung nuffnang sayer :

Sunday, 12 January 2014

free gift kotak comel utk simpan panty liner

hi ... slamat malam. okey sebenarnya sbok nk cite benda x penting pun, tp update entri pn pasal aku suka ada 1 benda yg aku dpt free gift ms beli panty liner kt guardian td. *ok pembetulan, sebenarnya beli panty liner sbb ada free gift kotak comel. haha lawak kn sbb baru je beli skotak panty liner. ni beli lg. kebetulan ada sale. so sesi merembat berlaku. aku teruja plak tgk kotak comel tu. so dlm pikiran time tu mmg nk simpan panty2 la kan. so xla terkena habuk ke apa ke kn. ok eksyen sgt nk ada kotak2 bgai. jadinya aku rs dah berlambak2 panty liner kt stok almari aku. tp xpela sbb aku mmg pakai at least 3x sehari. mcm xbiasa je xpakai. NANTI AKU UPDATE ENTRI LAIN APSAL AKU SUKA PAKAI YE.  ^_^

ok.. sambung part kotak td. soo ms pilih2 tu ada 1 je kotak ni cntik, kaler purple. lain xdak da. sume corak buruk. so lps balik td tros buka and snap picture. lawak x?? hihi 

haaa ni la free gift kotak tu. kecik je.

dalam jgk laaa

ok aku beli set ni la td yg dpt free gift kotak. offer rm11.90 60pcs

ok da isi sume panty dlm ni. tp ada 1 plastik lg aku biakan dlu. xkn nk buka sume kn.


ok koramg pasan x plastik aku post atas tu dgn ni. upenye xsm .. then bila2 nk cuba better beli yg ni sbb more soft, n wangi. yg aku beli  dpt free gift tu dia bau sireh sket. tp 2 2 fuction sm , mgawal bakteria

benda wajib dlm henbek. hihi pn offer td rm3.90 byk ni.  wuuu



4 comments:

  1. cantik gak.... pelbagai guna ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. keras jugak kotaknya sis. Jadi kalau nk simpan benda-benda lain pun boleh jugak

      Delete
  2. kemas u simpan barang2...hehehe

    ReplyDelete