Tabung nuffnang sayer :

Thursday, 16 January 2014

BE Nuffnang ke-2 Tahun ini !!



Yeay !!! da alang2 cek blog arini, jadi aku pun mula godek nuffnang aku ni haa. Nak juga tahu sape visit harini, mcam mana harini kan? tup-tup masa check earning tu dapat BE ke 2 dari nuffnang untuk tahun 2014 ni. Wow memang terus membuatkan semangat untuk berblogging semakin brkobar-kobar kembali. Sbelum ni ada jugak rasa macam down sebab follower pun tak brapa ramai kan? Tapi Alhamdulillah selepas nak masuk tahun ke 3 berblogging ni ada jugak follower walaupun tak ramai. jadnya Azam tahun 2014 ni nak cari follower seramai mungkin lagi. mana tahu boleh cecah 500 follower pun aku bersyukur ^_^ .. sO nanti kita bolehlah menjalankan silaturahim sesama rakan blog pulak .


Lepas ni kalau nak update entri aku akan pastikan ada senarai tajuk dlu. Kemain kan? hihi sebenarnya kalau busy and tak sempat bukak blog, memang aku akan take note dalam tablet apa tajuk and entri aku bakal update. Kalau tak, kita jadi lupa. kadang2 pulak time busy laaaa idea untuk berblogging mencurah-curah. Bila free idea KOSONG!! korang pernah rasa mcam tu x?? Hampeh sangat kan?? Jadi Tips untuk menjimatkan masa berblogging jugak laa kalau datang je idea better korang karang dalam kertas or hp or tablet. sUpaya masa tu tak la terbuang untuk benda-benda tak berfaedah. 

1 comment: