Tabung nuffnang sayer :

Sunday, 3 November 2013

IKEA dah tukar fries kepada kentang lenyek versi kartoon Bitrsip

Sabtu lepas aku de ke IKEA Damansara macam biasa kalau orang ke sana mesti pekena Meatball dia. Meatball IKEA memang terbaik! Dah lama x makan meatball. Aku siap tapau sekali. Kalau nak tapau kat sana kene bawak bekas siap-siap dari rumah sebab they all tak sediakan bekas-bekas okey. Jadi sila bawak bekas senirik! Pesanan awal2. Mana tahu ada yang kecewa nanti kang. Terpaksa turun ke bawah beli bekas semata-mata, tapi aku tak sanggup nak beratur bayar barang-barang IKEA. Que dia pun memang panjang. Jadi sabtu lepas tercapai lah hajat Nye nak makan Meatball IKEA. Pergghhh walaupun dekat dengan rumah, tapi tak seronok jugak kalau slalu pergi kan? sO jarang-jarang jugak aku pergi. Kalau ikutkan rumah aku dengan IKEA tu cuma 15 minit jee without jem. Kalau jem dekat 25 minit.
 
Oh lately korang perasan tak dekat facebook dah muncul ada 1 apps yang keluar kartoon macam komik gitu.. Perasan tak? perasan tak?? haaaa aku pun tiba-tiba terdownload jugekkk benda alah tu. sO bila da guna tu jadi best pulak. Kartoon tu memang boleh create jadik muka ala-ala kite gitu. sO meh la nak cite ke IKEA versi komik aku.
 
 
Nampak tak bukan main semangat lagi bangun pagi2 nak pergi IKEA. hahaha . Bangun-bangun je siap sementara tunggu En Cinta hati jemput. Dah lama xkeluar weekend day ni sebab sibuk keje kan?
 
 
Arghh Nampak tak memang rasa nak makan sgt2 dah ni. tak tahan
 
Tapi!!!!
 
 
 
 

 
kecewa sebab fries dah tak ada lagi. Cuma ada kentang lenyek. Tapi bila aku up status kt facebook ada kawan-kawan ckp boleh je tukar dgn fries kalau nak. Ruginnyee kalau tahu awal dah tukar sebab aku kureng sikit lenyek2 ni.
 
Phewww sedih... tapi tak apa happy balik sebab encik cinta hati banje kasut haritu ^_^
 
 
Yess after that we all tgk THOR. cite tu ok la.. menarik. rating yang aku kasi 8/10
 
k bai.
 

No comments:

Post a Comment