Tabung nuffnang sayer :

Saturday, 9 November 2013

cari bantal kesihatan utk hilangkn sakit leher ms bgn tdo

eh mcm nk buat iklan plak. no no ..sebenarnya aku nih  semenjak kebelakangan ni mgalami masalah sakit badan, bahu dan leher. salah tido ke apa ke smpai urat leher on bengkak naik 4 ketul benjol. sakit wooo tp nk wt cmne doktor kata normal and urat mmbengkak akibat slh tido or postur badan x btol... haish sgt menyeksakan. jadinya aku start la meng usha bantal2 yang lebih selesa utk kepal aku sbb agk kritikal bila tiap kali bgn tido pn rs cm xselesa leher n kepala. jadinyaaa smlm ms jalane IoI mall kt puchong tu aslnye nk tgk movie "Carrie" . tp terbeli akhirnya bantal yg diidamkan. aku masuk butik jean perry yang agk bgos jgk jenama tu utk peralatan bedroom , towel n so on sb material dia sgt best. 

aku penah pakai towel jean perry pn mmg best smpai skg nk cari towel pn jean perry is the best. harga pn berpatutan. so ms aku belek2 beberapa bantal tu, terbekenan kt 1 ni. habis mcm2 soalan alu tanya smpaikan siap baring atas katil utk try 1 1 which one bantal yg ok. so aku choose yang 1 ni price dlm rm128.00 sbijik. aku bajet rm200 utk 1 bantal tp terjimat byk.. hik hik tp ms aku nk byr tu cahsier ckp bntal ni ada promosi .buy 1 free 1 ???? gulp!! aku tros telan liur. mata tros bersinar... wow... buy 1 free 1 ?? mcm xcaye. jadinya dgn senyum meleret bwk balik 2 buah bantal dgn harga 1 je..

actually harini first day pakai, so far ok. best!! selesa dgn postur badann leher aku, lmbut x keras and x terlalu lmbik.just nice!! hihi mmg bantal ni di panggil bntal utk kesihatan sbb mampu mjaga postur leher. tidor pn nyenyak.  









3 comments:

  1. Tq for the info... nak p cari gak ni.. lately bila bgun tido sakit bahu n leher n belakang.. :)

    ReplyDelete
  2. salam ... saya pun sedang cari info sedang bantal jean perry .. baca review oleh awak .. tq sharing

    ReplyDelete
  3. Hihi bantal pun memang main peranan penting utk tido yang nyenyak dan tak nak sakit kepala.

    ReplyDelete