Tabung nuffnang sayer :

Sunday, 4 August 2013

Nak sama katanya ...

Hari ni hari terakhir Ramadan tahun ni aku kerja. Yippi !!! Happy pulak rasa, tapi semangat nak keje merundum la pulok. HUhuhu apa pun aku memang kene settle kan beberapa keje sebelum balik bercuti selama hampir 2 minggu uollss !! Start esOk 6hb Ogos - 17hb Ogos aku bercuti. ^_^ .. Aku jarang balik kampong, sO alang-alang ni sj cuti lama skettt.. Nak rileks and coti-coti Malaysia kejap. Oh dah jauh tersimpang pulak. sebenarnya nak share story pasal colour baju raya tahun ni. Haa tahun ni tetiba mak aku buatkan colour merah menyala. Ermmm boleh la diterima. Tapi tup tup my encik cinta hati pun sebOk nak cari kaler baju melayu merah jugakkkk.. sO sbtu lepas meneman dia usha baju melayu kt Kompleks PKNS jewww.. Orang memang ramai time tu, tapi redah je laa. Nasib barang-barang aku sendiri untuk raya aku dah beli awal, tapi haritu sempat jugak lagi merembat tudung kat Gulatis haaa.. Perempuan tak sah kalau keluar tak membeli kannn ?
Ha ni laa kaler baju raya untuk hari pertama.. Semalam dapat whatsapp dari mak yang baju aku dah siap. Legaa ! Alhamdulillah. Maklumlah duduk jauh tailornye jadi tak ada masa nak balik amik tahu pasal dah siap ke idok baju aku haaa.. sO tema aku sendiri tahun ni merah. =)


Kebetulan dapat pulak cari tudung kaler merah macam ni. Kira okey lah sebab baju aku pun Tanah kosong. sO kiranya kalau beli corak-corak skett ta ada hal la kenn ??

Handbeg raya tahun ni memang main beli jek. Tak penah plak terpikir nak beli untuk raya ke hape kee.. Asalnye aku beli sj berkenan. Macam colouring gitu, jenis tote kan? Aku memang suka jenis tote sebab boleh isi banyak benda and selesa masa nak bawak.


simple jew


Tak sedar plak, sebenarnya nk tjuk baju melayu encik cinta hati yg beli katanya nak sama kaler dengan baju aku. Walau merah dia redah jgk beli. Tapi nasib baik merah ni cantik. Hihihi ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



yeay akhirnya semua benda dah beli dan Aidilfitri bakal tiba tak lama lagi. Harap sangat tahun ni dapat sembahyang raya ^_^

Okey malam ni nak gerak balik kampong da. hew hew hew...

2 comments: