Tabung nuffnang sayer :

Sunday, 4 August 2013

DIy Manik dah siap !!!



 morning .... yeay ingat tak aku ada upload entri pasal nak DIy manik baju yang entah bila boleh siap tuh? Huhu arini dah nak balik kg, sO gigihkan diri jugak menyiapkan manik ni ha sampai sakit tulang-tulang belakang. Apa pun hasil sendiri ni memang puas hati. Sesapa pun tak complain sebab baju senirik kan? sO inilah sepasang mini kurung aku yang Berjaya di DIy maniknya. Kira hebat gak la kan ? ngeh ngeh nge...


Malu nak tunjuk sebab comot. Tapi baju raya ni aku nak pakai raya ke-2 kot ^_^ .. Raya pertama kaler merah uollss !

entri aku sebelum ni pasal manik boleh baca kat sini!^_^






No comments:

Post a Comment