Tabung nuffnang sayer :

Tuesday, 2 April 2013

Ole-ole dari PARIS !!!

Hye Olls!!! Lupa nak update aritu aku dapat ole-ole lagi dari kawan merangkap kakak senior aku katopis. DIa ada urusan kerja di Paris selama seminggu. Memang unit aku ni selalu juga travel. sO eksaited sgt sebab dapat ole ole dari dia, smpai lupa nak update. Hihi comel sgt benda alah ni siap ada snow-snow bagai bila goncang. Dah macam cerita korean MY GIRL plak. Hihihi




Aku memang suka kumpul-kumpul benda ni. Dah kebetulan selalu sgat dapat ole ole ni, sO kumpul je 1 tempat. Ni semua Fridge magnet yang kawan kawan opis kasi. Ada dari Rome, London, Korean, Switzerland, Paris pun banyak, Bali, Kuching, Sabah, China, Taiwan, New Zealand, SIngapura, Macau, Geneva, Indonesia and banyak lagi laaaa. Ada 1 tempat plak mmang khas key chain tapi aku lupa plak amik gmbar. hihihi sO kalau korang ada ke destinasi menarik cmni, cubalah kumpul. Best.



No comments:

Post a Comment